dysfunctional Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Hvor har fargene på ikonene på mine innlegg osv blitt av? Det ble trist nå Vår herre og skaper, TSP, har oppdatert ikonene. Ble mye bedre, synes jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Dette er en grusom dag. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Vår herre og skaper, TSP, har oppdatert ikonene. Ble mye bedre, synes jeg. Jeg synes det ble altfor mye blåttl Nå vil jeg ikke trykke på ikonene lengre Dette er en grusom dag. Jeg føler ikke jeg kan være den samme lykkelige personen etter dette. Dette er såvisst en grusom dag for oss alle. Endret 7. oktober 2013 av Pettersenper Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Hvor har fargene på ikonene på mine innlegg osv blitt av? Det ble trist nå Ble litt ryddigere på en måte, synes jeg. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Ble litt ryddigere på en måte, synes jeg. Like ryddig som en ekstra ballestein! Kaaaapysh Endret 7. oktober 2013 av Fasit Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Ble litt ryddigere på en måte, synes jeg. Like ryddig som å ta alle tingene mine og plassere dem i samme blå søppelsekk. Endret 7. oktober 2013 av Pettersenper Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Damnit, skrevet 4 sider med juridisk vissvass, og har fortsatt en case på 2-3 sider å skrive, jeg har liten tro på at jeg rekker fristen. Skal sies at datomessig er den merket med i morgen, så kanskje jeg kommer unna med det, blir nok levert sent. Tror ikke den teller karaktermessig, bare godkjent/ikke godkjent. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Ganja. Nope. Får angst av sånt. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jakten på den fantastiske gullfisken? Som forøvrig er ekstremt overvektig og på størrelse med en yaris. Nei, "Smaragden", "Mummipappa rømmer" og et par andre. Fant to episoder av "I Mummidalen" på NRK Super, og en skokk med andre på YouTube. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jeg lastet ned 5-6 episoder av mummitrollet da jeg var i Tyskland, pluss et par filmer. Husket at jeg likte det så godt da jeg var liten. De ble bare liggende der ettersom jeg fant ut at det ikke var like interessant i voksen alder. Dog, hufsa er fremdeles like skummel som hun alltid har vært. Husker en forferdelig episode da jeg var liten. Tror jeg var 4 eller 5 år gammel (at foreldre lot ungene deres se på slikt den gangen! Rene skrekkfilmen jo.). Det var en episode der mummi akte ned en bakke noen ganger, så BOOM! sto hufsa midt i bakken. Jeg hylte. Mamma kom springende opp, hun trodde det hadde skjedd noe. Huff! Siden det har jeg ikke turt å se på episoder der hufsa er med, selv ikke som voksen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jeg lastet ned 5-6 episoder av mummitrollet da jeg var i Tyskland, pluss et par filmer. Husket at jeg likte det så godt da jeg var liten. De ble bare liggende der ettersom jeg fant ut at det ikke var like interessant i voksen alder. Dog, hufsa er fremdeles like skummel som hun alltid har vært. Husker en forferdelig episode da jeg var liten. Tror jeg var 4 eller 5 år gammel (at foreldre lot ungene deres se på slikt den gangen! Rene skrekkfilmen jo.). Det var en episode der mummi akte ned en bakke noen ganger, så BOOM! sto hufsa midt i bakken. Jeg hylte. Mamma kom springende opp, hun trodde det hadde skjedd noe. Huff! Siden det har jeg ikke turt å se på episoder der hufsa er med, selv ikke som voksen. Haha, jævla hufsa. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Har aldri sett det skumle med Hufsa. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jeg hadde håpt det hele var et mareritt. Men nå våker jeg, og jeg ser.. .BLÅTT Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Ligger vel i den mørke stemningen som oppsto når hun viste seg. Alderen vi var i forsterket vel de følelsene. Jeg syntes det var skummelt men likte det godt. Så gjerne episodene igjen og igjen. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Hvordan setter man en bruker på ignore? De har visst gjemt den funksjonen litt for godt for mine øyne. Ah, fant det ut. Peace, at last. Endret 8. oktober 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg