Datasmurf Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 De gir aldri opp. Det skal de ha. Får et par slike fra denne mailadressa om dagen. Gjør det alltid like gøy å åpne mailen når jeg kommer på jobb mandag morgen. Er ingenting luksus med å henge opp våte klær. Det har du helt rett i, men det er bare å få gjort det jo før jo heller, så de ikke begynner å lukte surt. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 hvorfor oppdaterer ikke YT channel total views seg? Har 40k flere views enn det som står på kanalen min. Den har ikke oppdatert på en uke etter en av videoene gikk fra 1k-60k views. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 De gir aldri opp. Det skal de ha. Får et par slike fra denne mailadressa om dagen. Gjør det alltid like gøy å åpne mailen når jeg kommer på jobb mandag morgen. Det er de små tingene som gjør livet verdt å leve. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Her for et par uker siden kom jeg over noe indrefilet som var til halv pris pga. dato. Han i kassa gjorde en feil og skrev inn den nye prisen som var satt på og så trakk han femti prosent av det igjen. Jeg sa selvfølgelig ikke i fra. Beste dealen jeg har gjort siden jeg skulle ha indrefilet av svin fordi det var på tilbud til 79 kr per kilo. Fant ingen i kjøledisken og spurte om de hadde mer på lageret. Dama i kjøttdisken gikk og sjekket. "Det var bare en igjen." sa hu. Og pakket inn en to kilos indrefilet av storfe og veide som svinefilet til meg. Ikke min feil at hu gjorde feil så jeg gikk bare rolig til kassa og betalte. Endret 7. oktober 2013 av L4r5 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 et lysrør slutta å funke og begynte å lukte rart/brent. får jeg kreft nå? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Nei, men du kan få lungepest av det. Og Hepatitt C. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Shit, skal srive oppgave, men sitter her og holder på å sovne. Og jeg som faktisk har fått en god natts søvn i natt... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Jeg som derimot ikke fikk en god natts søvn (takk for den, Mummitrollet), har vært frisk og uthvilt frem til nå. Og det passer jo bra siden arbeidsdagen er over om 10 minutter. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Jeg som derimot ikke fikk en god natts søvn (takk for den, Mummitrollet), har vært frisk og uthvilt frem til nå. Og det passer jo bra siden arbeidsdagen er over om 10 minutter. Jakten på den fantastiske gullfisken? Som forøvrig er ekstremt overvektig og på størrelse med en yaris. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 hater enkroninger, går det an å veksle mange enkroninger til sedler på en eller annen måte? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 hater enkroninger, går det an å veksle mange enkroninger til sedler på en eller annen måte? I banken mot et gebyr vil jeg tro. Ellers så kan du jo bli den populære fyren på nærmeste butikk (velg en uten sånn kjedelig cash guard - da må bare du gjøre hele jobben). Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 men jeg skal ikke bruke opp pengene i butikk, jeg vil bare veksle de til sedler eller større mynter eller whatever vet du hva det gebyret er på? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) men jeg skal ikke bruke opp pengene i butikk, jeg vil bare veksle de til sedler eller større mynter eller whatever vet du hva det gebyret er på? Etter et kjapt googlesøk så virker det som om du kan sette mynter gebyrfritt inn på konto hos DNB i alle fall. Du får google videre selv! Endret 7. oktober 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Jeg går bare til lokalbanken (sparebank1) der jeg har brukskonto og kaster innholdet i myntglasset i tellemaskinen som bare setter det rett på konto, ikke noe gebyr. Vil du absolutt ha det ut i kontanter så er det bare å gå til minibanken etterpå. On another note, drep meg nå, kommer aldri til å få ferdig oppgaven som jeg må være ferdig med til kl. 00.01 i kveld. Har sittet i 4 timer nå og er kanskje halvveis. Blir kasta ut herfra kl. 23 også Endret 7. oktober 2013 av multisync Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) nice nice, men tror ikke jeg får tatt ut 156 kroner fra minibanken det var visst 159 kroner i enkroninger Endret 7. oktober 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Hva med å bare ikke ta det ut. Personlig foretrekker jeg å bare bruke kort uansett. Evt. sett alt inn, og ta ut en hundrelapp, så sparer du kanskje på det resterende 59 kronene GAHHHH.... hvorfor må juss være så mongo. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Hvor har fargene på ikonene på mine innlegg osv blitt av? Det ble trist nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg