Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

CF4XOXX.png

De gir aldri opp. Det skal de ha. Får et par slike fra denne mailadressa om dagen. Gjør det alltid like gøy å åpne mailen når jeg kommer på jobb mandag morgen. :p

Er ingenting luksus med å henge opp våte klær.

Det har du helt rett i, men det er bare å få gjort det jo før jo heller, så de ikke begynner å lukte surt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her for et par uker siden kom jeg over noe indrefilet som var til halv pris pga. dato. Han i kassa gjorde en feil og skrev inn den nye prisen som var satt på og så trakk han femti prosent av det igjen. Jeg sa selvfølgelig ikke i fra.

Beste dealen jeg har gjort siden jeg skulle ha indrefilet av svin fordi det var på tilbud til 79 kr per kilo. Fant ingen i kjøledisken og spurte om de hadde mer på lageret. Dama i kjøttdisken gikk og sjekket. "Det var bare en igjen." sa hu. Og pakket inn en to kilos indrefilet av storfe og veide som svinefilet til meg. Ikke min feil at hu gjorde feil så jeg gikk bare rolig til kassa og betalte.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

hater enkroninger, går det an å veksle mange enkroninger til sedler på en eller annen måte?

I banken mot et gebyr vil jeg tro. Ellers så kan du jo bli den populære fyren på nærmeste butikk (velg en uten sånn kjedelig cash guard - da må bare du gjøre hele jobben).

Lenke til kommentar

men jeg skal ikke bruke opp pengene i butikk, jeg vil bare veksle de til sedler eller større mynter eller whatever

vet du hva det gebyret er på?

Etter et kjapt googlesøk så virker det som om du kan sette mynter gebyrfritt inn på konto hos DNB i alle fall. Du får google videre selv!

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Jeg går bare til lokalbanken (sparebank1) der jeg har brukskonto og kaster innholdet i myntglasset i tellemaskinen som bare setter det rett på konto, ikke noe gebyr. Vil du absolutt ha det ut i kontanter så er det bare å gå til minibanken etterpå.

On another note, drep meg nå, kommer aldri til å få ferdig oppgaven som jeg må være ferdig med til kl. 00.01 i kveld. Har sittet i 4 timer nå og er kanskje halvveis.

Blir kasta ut herfra kl. 23 også :hm:

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...