Datasmurf Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Vurderer å dra på jobb. Lover bra for en søndag når du har så lite å gjøre at du frivillig velger å dra på jobb for å sitte med ting som jeg egentlig skal fylle neste uke med … Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Hvem var keen på å møtes engang i høst i bergen? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Får jeg småting jeg kjøper fra eBay i posten eller? Og hva skjer med større ting? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Jeg fant en omvei rundt det en gang. Men vet ikke om den fungerer etter siste oppgradering. Hvis jeg gikk inn på en annen bruker sin advarsel-logg og byttet ut medlemsnummeret i URL med mitt eget så fikk jeg den opp. Nja. Får bare opp dette "Medlemmet du prøver å gi warn er beskyttet mot slike handlinger.". Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Gdansk? I know people make promises all the time Then they turn right around and break them Then someone cuts your heart open with a knife Now you're bleeding Don't you know that I could be that guy to heal it over time And I won’t stop until you believe it Cause baby you’re worth it So don't act like it’s a bad thing to fall in love with me Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 God kveld. Hallais data! Bra helg i trøndelag? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Får jeg eske med når jeg kjøper Norgespakke oppkrav og skal sende noe? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Hallais data! Bra helg i trøndelag? Ja, kan ikke klage. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Ja, kan ikke klage. Slett ikke verst Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Tygger heller ibux til jeg får tannlegen til å gjøre noe med det tror jeg. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Den tang er genial! Brukte den på noe bestyr jeg skulle holde på plass på bilen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Ser på en av verdenshistoriens desidert verste filmer. S.S. Doomtrooper på Viasat 4. Animasjonen er på kvalitet med 80-talls dataspill, og filmen ble laget i 2006 ellerno. Latterlig. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Elektronisk sigarett. Med Joikasmak. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Elektronisk sigarett. Med Joikasmak. OH MY GOD, WHERE CAN I GET IT? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg