Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

maaaaaat

Nesten så jeg håper noen ringer og hører om jeg kan kjøre de, for da kan jeg kjøpe meg en burger.

Er jo ikke noe melk, brød eller noe annen rask mat. Fant akkurat ut at det er biff her... i fryseren så klart.

Jeg skal gjøre det samme, når jeg stikker ut snart. Kjøpe en pizza eller noe, som jeg kan spise når jeg har kommet hjem. Vet det kommer til å trenges etterpå.

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

Bor ikke i Oslo, holder til i Trondheim. Og tenkte på Big One ol, ettersom jeg ikke har lyst på biff eller noe sånt nå.

 

Sienna Miller.

Oja, derfor du er så glad i Biff.

Håper du liker bearnaisesaus.

 

Meh, never heard of her. Hun virker mye mer sexy med den kniven (?) og røyken i munnen, en Wiki bildene.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Oja, derfor du er så glad i Biff.

Håper du liker bearnaisesaus.

 

Meh, never heard of her. Hun virker mye mer sexy med den kniven (?) og røyken i munnen, en Wiki bildene.

Det går veldig mye i biff hjemme, så er jeg bortskjemt ellers og. Så, nei biff frister ikke.

 

Søk opp "Nicki", det er spillenavnet hennes i filmen Alfie, bildet er tatt ifra.

Lenke til kommentar

Kan dere kjøpe pizza så sent i Oslo ?

 

Btw, alltid lurt på hvem du har bilde av Cakenommy, ?

 

Så sent? Klokka er da bare litt over halv to natt til søndag. Får da kjøpt all slags pizza enda. Kanskje ikke hos Peppes og de, men jeg vet av flere steder å få kjøpt en rykende, fersk pizza på denne tiden av døgnet uten at det er en slice fra Shell, liksom.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...