Datasmurf Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Ikke før etter et par timer med å ta første til høyre og spørre gamle folk på samvirkelaget om hvor nevnte sted vi skal til egentlig er. Selvfølgelig svarer de alle utydelig og snakker merkelige dialekter jeg aldri forstår et kvekk er. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Dialekter kan være en hard nøtt. Akkurat i dag kjeder jeg meg faktisk *sukk* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Ja, det kan det. Visse folk snakker som om de med vilje går inn for å forvirre den yngre garde, med et språk som minner mer om en blanding av nederlandsk og arabisk enn norsk. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 litt av en jobb du har smurf. tjener du greit der da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Noen tusen mer enn en student får i studielån, men så går jeg på AAP og får ikke lønn fra bedriften, siden de ikke har råd til å ansette meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Hva om du får de til å ansette deg i f.eks. 50% stilling og ber NAV om lønnstilsudd for de resterende 50%? Ikke sikkert de går med på det, men de har mulighet til å gjøre det og det skader ikke å prøve. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 æsj angrer på at jeg klippa meg, nedtur med kort hår igjen Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Liker tanken på at denne hadde vært ekte, hadde vært råkult å kunne teleportere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Det har vi (NAV og jeg) prøvd allerede, i vår, men det var det samme da. De har ikke råd, men om jeg gjør en god jobb i fremtiden, så kan jeg kanskje, og sjefen lover ikke noe, men kanskje, kan han finne meg en stillingsbrøk. Så jeg fortsetter å møte opp, gjør jobben min og søker etter mer å gjøre, noe som gjør at jeg nå i tillegg til å skrive om musikk, også skriver filmtips. Og sier aldri nei, så lenge det ikke er alt for ublu saker, som streikebryting og slikt. Alt for å bedre sjansene om fast engasjement. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Liker tanken på at denne hadde vært ekte, hadde vært råkult å kunne teleportere. Vet ikke hvor mange ganger jeg skulle ønske det har vært mulig, når jeg har vært bakfull og jævlig på turen hjem. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Det har vi (NAV og jeg) prøvd allerede, i vår, men det var det samme da. De har ikke råd,Okay. Tenkte bare jeg skulle nevne det. Er ikke alle som er klar over muligheten. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Overgår til og med flyving. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Ja, teleportering hadde vært det ultimate. Jeg kunne gitt komplett faen i AtB … Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Ja, teleportering hadde vært det ultimate. Jeg kunne gitt komplett faen i AtB … AtB er noe piss. Savner Team Trafikk, de visste hva de holdte på med. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Enig. TT var mye bedre enn AtB og Nettbuss … Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Vet ikke hvor mange ganger jeg skulle ønske det har vært mulig, når jeg har vært bakfull og jævlig på turen hjem. Jeg har ikke bare ønsket, jeg har ved flere anledninger tatt meg selv i å faktisk lukke øynene og knipse for så å håpe at jeg havner på ønsket destinasjon. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 kjøpte hvitost i dag, skal bli godt med kornbrød med litt hvitost! deilig med lørdag, bare chillern hele dagen Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 noen som vet om en fet film jeg kan se i kveld? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 noen som vet om en fet film jeg kan se i kveld?Exam http://www.imdb.com/title/tt1258197/?ref_=nv_sr_1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 noen som vet om en fet film jeg kan se i kveld? Pain & Gain. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg