Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint at det er noen menn som liker små bryster :) mange jenter som tar silikon, som er synd, men forstår dem da. Men jeg tror virkelig på at det er mest praktisk med små :p ikke moro f.eks når du skal åpne døra og den skumper borti brystene. Eller klemme ei jente som også har relativt store. kan være kleint.

Størrelsen har ikke noe å si, formen derimot.

Lenke til kommentar

Søren meg uvant å være våken såpass "tidlig" på en lørdag. Irriterende nok må jeg prøve og skaffe meg døgnrytme. Skal opp i sekstida på mandag, siden jeg begynner ekstra tidlig på jobb, da jeg skal starte arbeidsdagen med å sitte på med sjefen i en time til et gudsforlatt sted og filme at de høster gresskar. :|

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Det er en veldig god plan. I kveld skal jeg og noen venner spise dessert av hans nakne kropp. Det gleder jeg meg veldig til. :D

 

Prøv og behersk dere selv da.

 

 

Skulle ønske jeg kunne bytte jobb med Smurfen.

Lenke til kommentar

Nå er jeg ikke bare skribent, da. Det er bare noe jeg gjør på sida. Jeg ble hovedsakelig tatt inn fordi jeg kunne laste opp film til YouTube og hadde redigert film på skolen for mange år siden.

 

Heldigvis for min del bruker de Premiere Elements (for det er billigere enn Premiere, og det må være Adobe siden de kjøper lisenser fra dem (og likevel får jeg ikke Photoshop)), for jeg vet ikke om jeg hadde vært klar for å begynne med Avid Media Composer (eller det merkelige tastaturet og andre utstyret) igjen, så det er jævlig lett. Det vanskeligste er som vanlig å begrense seg, siden folk tydeligvis har blitt late og ikke gidder å se reportasjer om ting man skulle tro var interessant (foredrag med Nils Arne Eggen (husk, dette er Sør-Trøndelag), fisking, jakt, fotball, konserter med bl.a. 22 og Gode Ord Dør Sist for "ungdommen"s del) og visstnok krever at man får levert absolutt alt som skal sies på 30 sekunder eller mindre. Ikke at det bryr meg nevneverdig, jeg lager konsekvent snutter på mellom 4 og 10 minutter, og de blir sett av 7-800 mennesker i snitt, noe som visstnok er bra for ei lokalavis med en useriøs satsing på nettaviser og levende bilder.

Lenke til kommentar

Ikke vet jeg.

 

Men høres morro ut da, å ha en jobb der man kjører til langt borti gokk for og se at noen høster gresskar. Haha, så knall!

 

Det beste er når vi ikke får noen god forklaring på hvor vi skal, og det er ikke så viktig at vi kommer frem heller, det er bare for at vi skal ha noe å gjøre (jeg og en annen fyr som kom dit via NAV noen år før meg), så vi ble sendt til Skaun (nabokommunen) med beskjed om å ta første til høyre. Vi endte opp ved et fint, lite tjern langt utenfor allfarvei (noe som kan sies om det meste nord for Stavanger, men det er en annen sak) så vi bare stoppa der og chilla i en times tid før vi kjørte tilbake og sa at vi aldri klarte å finne det vi lette etter. :p

Lenke til kommentar

Det beste er når vi ikke får noen god forklaring på hvor vi skal, og det er ikke så viktig at vi kommer frem heller, det er bare for at vi skal ha noe å gjøre (jeg og en annen fyr som kom dit via NAV noen år før meg), så vi ble sendt til Skaun (nabokommunen) med beskjed om å ta første til høyre. Vi endte opp ved et fint, lite tjern langt utenfor allfarvei (noe som kan sies om det meste nord for Stavanger, men det er en annen sak) så vi bare stoppa der og chilla i en times tid før vi kjørte tilbake og sa at vi aldri klarte å finne det vi lette etter. :p

Så det er dette disse skattepengene mine går til. :p jaja. Så lenge dere ikke kjører konsekvent feil med viilje da...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...