Bruker-33331 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Endret 4. oktober 2013 av Bundy 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 You evil bastard. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 pffft, denna er bedre: http://youtu.be/eh7lp9umG2I Denna har tilogmed 5 sekunder med hoppende pupper et eller annet sted i seg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Tror jeg bare fortsetter med denne på repeat. Jeg skal definitivt ha Erik Poppe-maraton når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Og da våknet jeg igjen Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Vel, hun har jo fått såpass skikk på l4r5 at han er blitt moddis så... Streng gammel tante. Ja. Haha. Tenk å bli moddis da fy faen så streit! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Det er ganske digg å sitte her med et glass Faustino I og høre på Howard og HCs bærbare fredagsparty. Jeg føler meg veldig mye yngre. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Nei. Digg å være på jobb. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Chips og rømme til middag! Man blir jo mett, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Tenkte å prøve meg på poutine i kveld. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Tom for pommesfrites her Nå vurerer jeg om jeg orker å gå ned i fryseren i kjelleren for å lete etter noe mer mat. Fant en kyllingfilet og noe rosenkål, men det var vel det egnetlig. Noen poteter i kjøleskapet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeg har fløtesaus, pommes frites og masse gøye oster. Ser ikke for meg at jeg lager veldig mye, da jeg har hørt at det er veldig mektig og veldig usunt, men en liten porsjon i alle fall. Om jeg kommer meg bort fra radioen that is. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Ikke bruk fløtesaus, det blir ikke noe digg. Må ha en ordentlig brun saus. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Ikke bruk fløtesaus, det blir ikke noe digg. Må ha en ordentlig brun saus. Thick beef gravy... anbefaler wikipedia Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Ikke bruk fløtesaus, det blir ikke noe digg. Må ha en ordentlig brun saus. Jeg har ikke noe annet. Og fløtesausen min kan man ofte ikke skille fra brunsausen min. Det er forskjellige grunningredienser, men det er omtrent det. Like mye rødvin, soyasaus, chili og geitost i begge. For øvrig, The Oral-B Show på P3 nå! For første gang siden 1996 … Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Har spist mors hjemmelagede karbonader med løk, brokkoli og poteter til. Nå blir det snart eplekake og krem. Godt å komme hjem at a mor nå og da. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Ta med til meg og a. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg