Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var enkelte dager da man måtte inn på forumet for å huske hva man skrev dagen før.

Og når man så det satt man og facepalmet.

Det var liv i SO hele natta den tiden hvertfall da. Det er mer enn det er nå.

Ikke få meg til å mimre for mye, Lars. Jeg ender bare opp med å plage gamle medlemmer på Facebook i et håp om at de skal komme tilbake og lage liv igjen. :p

Tviler på at mushi gjør det, vel og merke. Hu har jeg prøvd å overtale lenge, med mimreinnlegg og hele pakka.

Tviler også på at det nytter å lure darkness tilbake til OT med å mimres over da folk starta kronerulling og kjøpte henne en vibrator. Jeg har fortsatt filmen. :wee:

Syns å huske det var mer underholdende da óg, men er sikkert bare fordi jeg har blitt gammel.

Basskuk! :D

Lenke til kommentar

What is this?

Is this whole forum a lie, a paradise hidden under a stupid facebook status page.

Høres ut som ting var mye bedre før. aldri likt Diskusjon.no, alle er så kjedelig....

Neida. i will live on

Boomer will live

Lenke til kommentar

Damnit, hvorfor har jeg så lite viljestyrke?

Burde egentlig skrive oppgaver. Er nesten ferdig med en, bare to til som må være ferdige til tirsdag.

Eneste jeg har gjort denne uka er å sove, lese, spise og se på film og deppe litt.

Trente en gang, men er fortsatt støl på dag tre. Den sixpacken skal bli vanskelig å få tilbake ass.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Damnit, hvorfor har jeg så lite viljestyrke?

Burde egentlig skrive oppgaver. Er nesten ferdig med en, bare to til som må være ferdige til tirsdag.

Eneste jeg har gjort denne uka er å sove, lese, spise og se på film og deppe litt.

Trente en gang, men er fortsatt støl på dag tre. Den sixpacken skal bli vanskelig å få tilbake ass

Viljestyrke kommer ikke fra mindsett, du vil aldri klare og få deg selv i humør.

Gå til en sykt god trener, få han til og få litt vilje styrke i deg.

Da kan du gå hjem med god hype.

Du har mest sannsynligvis ingen sosiale venner som hjelper deg med dette, og du er har lite penger, som gjør igjen ting verre, også har vi leiligheten ?

uansett, så er det ingen som kan fikse det for deg, du må bare holde deg våken, finne venner, eller What ever, så fikses ting litt... du har da hobby ihvertfall.

Jeg har hørt folk snakke om den sixpacken i snart 10 år, og de har enda ikke skaffet den, gjør deg selv en tjeneste og blokker alt av tanker 1 uke, og bare gjør ting som hjelper deg i skolen og helse, det kan koste penger, men se på det som en investering. (tenker på Gym)

Folk bare pusher og pusher tiden.

Oh nei har ikke spist noe feit mat, så da slipper jeg og trene -_-

Lenke til kommentar

Hehe, du sier noe.

Skal sies at jeg hadde sixpack i fjor, men så ble jeg syk og fikk treningsforbud i 6 mnd, gikk ned 8 kg, har gått opp mesteparten igjen, men ikke like mye muskler som før.

Er ihvertfall tilbake på treningssenteret.

Sosiale venner er det faktisk værre med. Jeg har da en del venner, men det er ikke så ofte vi finner på stort annet enn å feste eller spille fotball kl. 22 på kvelden.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Ikke få meg til å mimre for mye, Lars. Jeg ender bare opp med å plage gamle medlemmer på Facebook i et håp om at de skal komme tilbake og lage liv igjen. :p

Tviler på at mushi gjør det, vel og merke. Hu har jeg prøvd å overtale lenge, med mimreinnlegg og hele pakka.

Tviler også på at det nytter å lure darkness tilbake til OT med å mimres over da folk starta kronerulling og kjøpte henne en vibrator. Jeg har fortsatt filmen. :wee:

Basskuk! :D

Forumet vil aldri bli som det var uansett, så det får vel bare være som det er. ;)

Lenke til kommentar

Kan trygt anbefales. Litt rar til tider. Men veldig typisk han miste depp da :p

Nå gleder eg meg bare til Thor og hobbiten. :D

Dette blir et bra filmår. Hehe

Vel jeg hater Blockbuster movies, så med mindre det er det så ser jeg ikke det, men virker som filmen er ganske spesiell.

Tenker bare Milk machine Pirates of the Caribbean

Oh god, de klarte virkelig og gjøre Orlando Bloom til en idiot.

Lenke til kommentar

Vel jeg hater Blockbuster movies, så med mindre det er det så ser jeg ikke det, men virker som filmen er ganske spesiell.

Tenker bare Milk machine Pirates of the Caribbean

Oh god, de klarte virkelig og gjøre Orlando Bloom til en idiot.

Nei den er ikke som pirates filmene. Mere som old school depp egentlig.

Tror ikke du blir skuffet for å si det sånn.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Forumet vil aldri bli som det var uansett, så det får vel bare være som det er. ;)

Tell me about it. En gang må også jeg slutte å leve i fortiden …

e: Det hadde hjulpet om du og Ida2 begynte å henge her fast vel og merke. :p Og slaskepus ble et fast inventar igjen … Erlend og Yoshi er vanskeligere å få tilbake vel og merke. Og semikolon p og PacMan.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...