Emily1 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hva er SO? Føler meg skikkelig utenfor nå. 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Ble denne tråden plutselig 100 ganger bedre ? Kunne huske at the big thing for noen timer siden var og snakke om hva folk har på brødskiva. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Og SO vil alltid være bedre enn forumkaféen. Det sier seg selv. Men det har jo også noe med folka som hang der da. Hva er SO? Føler meg skikkelig utenfor nå. Siste Ordet 1-6. Chattetrådene som var DNFK. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Det er nesten før "ghost of the christmas past" kommer innom her. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hva er SO? Føler meg skikkelig utenfor nå. Ingenting slår våre snapchatsamtaler nudle.. 100% på syre... men det er lenge siden nå... husker den tiden :dreme: / drill og værnebriller fjes 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Virker som flestaparten av de som laget liv er borte. MSN ja, det var tider det. Endret 3. oktober 2013 av multisync Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Ble denne tråden plutselig 100 ganger bedre ? Kunne huske at the big thing for noen timer siden var og snakke om hva folk har på brødskiva. "Get this paaaarty starting... everybody w8ing for me to arrive" 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Nettopp. Og SO vil alltid være bedre enn forumkaféen. bazukh! Hva er SO? Føler meg skikkelig utenfor nå. Før het de store chattetrådene "Siste Ordet" (SO) og så ble de døpt til forumkafèen. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Før het de store chattetrådene "Siste Ordet" (SO) og så ble de døpt til forumkafèen. Kan ikke vi lage en ny SO da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 bazukh! Det uttales "Bazkuk"! Kan ikke vi lage en ny SO da? Dette er den nye "SO". Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Kan ikke vi lage en ny SO da? Du skriver i den nå. Edit: Damnit Lars, slutt å vær før meg på alt! Endret 3. oktober 2013 av Dysfunctional Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Men blir den automatisk bedre fordi den har et annet navn? Er jeg dum? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Edit: Damnit Lars, slutt å vær før meg på alt! Jeg er raskere enn deg i mål i senga også! Oh, wait. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Haha fant et GIF som passer perfekt for meg og noen av dere. Se for deg bestefaren din har sjekket hva du skrev , og du husker det ikke. (setting the mood) http://9gag.com/gag/aWZOGbK Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Kan ikke vi lage en ny SO da? Magien er borte. Tapt for alltid. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Men blir den automatisk bedre fordi den har et annet navn? Nei. Det var selve kulturen i tråden som var bedre. Er jeg dum?Har sett dummere folk her inne. Ingen nevnt, ingen glemt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Haha fant et GIF som passer perfekt for meg og noen av dere. Se for deg bestefaren din har sjekket hva du skrev , og du husker det ikke. (setting the mood) http://9gag.com/gag/aWZOGbK 9GAG er dritfett ass xD 3 Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Men blir den automatisk bedre fordi den har et annet navn? Er jeg dum? Hvordan var din dag idag nudle? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Nei. Det var selve kulturen i tråden som var bedre. Har sett dummere folk her inne. Ingen nevnt, ingen glemt. IC. Åssen kultur har vi nå da? Hvordan var din dag idag nudle? *nudel. *nudelpus. *NU-DEL. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg