Bruker-33331 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Det var enkelte dager da man måtte inn på forumet for å huske hva man skrev dagen før. Og når man så det satt man og facepalmet. Story of my life. Det var jævlig morsomt, da. Endret 3. oktober 2013 av Bundy Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Det var liv i SO hele natta den tiden hvertfall da. Det er mer enn det er nå. Helt sant, denne tråden dør somregel ut når klokka bikker 12-01 Cast away FTW. Endret 3. oktober 2013 av multisync Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Story of my life. Det var jævlig morsomt, da. DET var det. Jeg kan ikke se mine advarselspoeng lenger, jeg... Jeg fant en omvei rundt det en gang. Men vet ikke om den fungerer etter siste oppgradering. Hvis jeg gikk inn på en annen bruker sin advarsel-logg og byttet ut medlemsnummeret i URL med mitt eget så fikk jeg den opp. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Det var enkelte dager da man måtte inn på forumet for å huske hva man skrev dagen før. Og når man så det satt man og facepalmet. Haha, har opplevd det der et par ganger. Endret 3. oktober 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg kan ikke se mine advarselspoeng lenger, jeg... Du har blitt en del av overklassen nå. Loven gjelder ikke lenger for deg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Vi får bare innse det. Vi har vært medlem på forumet i dens topptid. Nå er det over. Sukk. 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Haha, har opplevd det der et par ganger. Det kan jeg skrive under på at du har.... hirr hirr 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Det var enkelte dager da man måtte inn på forumet for å huske hva man skrev dagen før. Og når man så det satt man og facepalmet. Det var liv i SO hele natta den tiden hvertfall da. Det er mer enn det er nå. Syns å huske det var mer underholdende da óg, men er sikkert bare fordi jeg har blitt gammel. 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Det kan jeg skrive under på at du har.... hirr hirr We had some fun times Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Syns å huske det var mer underholdende da óg, men er sikkert bare fordi jeg har blitt gammel. Alt var bedre før. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Alt var bedre før. Sommerene var varmere, vinteren hadde mer snø, dopet var sterkere og kvinnfolka villigere. Vel, det siste har jeg ikke noe problem med nå heller. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Vi får bare innse det. Vi har vært medlem på forumet i dens topptid. Nå er det over. Sukk. Stay positive! Dere er bare blitt gammal dette er vår epoke.. vi er the crasy kids nå... meg, nudlepus, MDF.... ja, vi er jo ikke så mange... men det tar seg opp etterhvert ! Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 We had some fun times I had. Hva er dette snakket om at ting var bedre før, synes jeg har the time of my life her inne på diskusjon.no jeg. Seriøst har aldri opplevd noe kulere. swag! 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Du har blitt en del av overklassen nå. Loven gjelder ikke lenger for deg. Overklassen? Er det noe jeg har oversett, eller ikke blitt fortalt? Stay positive! Dere er bare blitt gammal dette er vår epoke.. vi er the crasy kids nå... meg, nudlepus, MDF.... ja, vi er jo ikke så mange... men det tar seg opp etterhvert ! Jeg er 20. :\ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 I had. Hva er dette snakket om at ting var bedre før, synes jeg har the time of my life her inne på diskusjon.no jeg. Seriøst har aldri opplevd noe kulere. swag! Da har du ikke sett halvparten av det vi kan koke sammen når vi bare vil. Overklassen? Er det noe jeg har oversett, eller ikke blitt fortalt? Jeg er 20. :\ Jeg er bare 22, men alt var bedre før. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Skulle hatt MSN-loggen til meg og Mushi fortsatt. Der var det MYE syke saker på seine kvelder. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Alt var bedre før. Nettopp. Sommerene var varmere, vinteren hadde mer snø, dopet var sterkere og kvinnfolka villigere. Vel, det siste har jeg ikke noe problem med nå heller. Og SO vil alltid være bedre enn forumkaféen. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 *video* Slå det avSLÅ DET AV! Verre enn det tannlegegreiene jo. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Mimrekafeen... det det burde hetet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Skulle hatt MSN-loggen til meg og Mushi fortsatt. Der var det MYE syke saker på seine kvelder. Sikkert mye sykt på forumet enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg