Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, hu er kvinne og ganske sexy. Det er sikkert grunn nok.

 

Bundy klarer faktisk som regel å oppføre seg selv om han er påvirket av diverse. Han har hvertfall oppført seg ganske bra etter at han kom tilbake fra permbannen sin. Stort sett.

Det er vel værre når jeg tar sovepiller og glemmer å sove mens jeg drikker. Samt beroligende. Psykologen gikk ikke for PTSD diagnosen min, bare angst.

 

Jaja, slipper unna mye med den diagnosen også. + noe annet småtteri

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Tror jeg gav deg en 12-timer en gang i 2011 eller noe sånt. Tror ikke du har fått noe siden den gang.

Hmm, det var vel sovepiller + alko. har blitt flinkere til å bare wanke når jeg er helt ødelagt, istedet for å shitposte.

 

Ah men dette hørtes ikke bra ut da. håper det går bra med deg da .

Joda, får så mye piller at jeg drukner.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Hmm, det var vel sovepiller + alko. har blitt flinkere til å bare wanke når jeg er helt ødelagt, istedet for å shitposte.

Hvis jeg husker riktig så anså jeg deg bare for å være for på tryne til å poste noe sammenhengende. Derfor du fikk så kort pause. Tenkte du bare trengte å sove før du var litt klarere i hodet. :p

Lenke til kommentar

Hvis jeg husker riktig så anså jeg deg bare for å være for på tryne til å poste noe sammenhengende. Derfor du fikk så kort pause. Tenkte du bare trengte å sove før du var litt klarere i hodet. :p

Ikke så lenge siden jeg ikke greide å gå, men var for full til å besvime, endte opp med å wanke i en time eller noe, da jeg mistet ereksjonen midt i.

Lenke til kommentar

Man kult og høre legendariske tider fra gammel forumbrukere. lot of history here.

Det var enkelte dager da man måtte inn på forumet for å huske hva man skrev dagen før.

Og når man så det satt man og facepalmet.

 

Ja, kanskje best å la den ligge. Det skjedde for mye i den perioden der.

Det var liv i SO hele natta den tiden hvertfall da. Det er mer enn det er nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...