L4r5 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg skylder på drugs. Pfft. Dårlig unnskyldning. Du er jo hobbynarkis nummer en her inne. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Tricky! You better believe it. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Fordi. Du har avslørt meg- Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Fælt til griseprat det var her i kveld då. Edit: Nokon som vil vere vennen min på last.fm? har berre to Jeg har bare 1 venn Your musical compatibility with KaelSkadi is MEDIUM Ikke godt nok. Skjerp deg, Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Pfft. Dårlig unnskyldning. Du er jo hobbynarkis nummer en her inne. Nja, sklir inn og ut av rare sinnstilstander. Er ikke alltid jeg vet hva jeg gjør. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hørtest litt sketchy ut, Smurfen Men ikke halvparten så sketchy som å være Facebook-venn med Slimda. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Nja, sklir inn og ut av rare sinnstilstander. Er ikke alltid jeg vet hva jeg gjør. Jaja. Du var nykter nok til å få den opp hvertfall. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hadde vært interessant å se deg her inne når du er full eller high on drugs, Bundy. 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Men ikke halvparten så sketchy som å være Facebook-venn med Slimda. Hvor mange er under 15 på vennelisten hans? Jaja. Du var nykter nok til å få den opp hvertfall. Er ofte jeg tenker i ettertid "Hva var motivasjonen min?" Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Nja, sklir inn og ut av rare sinnstilstander. Er ikke alltid jeg vet hva jeg gjør. Hver gang jeg får advarsler er jeg full. Dere Moderatorer et alt for snille. vi lærer jo aldri visst dere ikke banner oss. (ikke at jeg klager da ) Endret 3. oktober 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Du var vel sånn da du var 11. Respekt! Ironien er jo at fyren endte opp som frisør. Heftig research gjort av meg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hver gang jeg får advarsler er jeg full. Dere Moderatorer et alt for snille. vi lærer jo aldri visst dere ikke banner oss. Mhm, var permbanned en periode før jeg fikk den bannen reversert. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Mhm, var permbanned en periode før jeg fikk den bannen reversert. Hvor mange advarsler har du? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Ironien er jo at fyren endte opp som frisør. Heftig research gjort av meg. Lol. Respekt! 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Hvor mange advarsler har du? Til sammen? 400% eller noe. Men de forsvinner etter en stund, og da står det bare i loggen. Endret 3. oktober 2013 av Bundy Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Til sammen? 400% eller noe. Men de forsvinner etter en stund, og da står det bare i loggen. Nei tenkte på den nye ordingen. man får poeng Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Er ofte jeg tenker i ettertid "Hva var motivasjonen min?" Tja, hu er kvinne og ganske sexy. Det er sikkert grunn nok. Hver gang jeg får advarsler er jeg full. Dere Moderatorer et alt for snille. vi lærer jo aldri visst dere ikke banner oss. (ikke at jeg klager da ) Bundy klarer faktisk som regel å oppføre seg selv om han er påvirket av diverse. Han har hvertfall oppført seg ganske bra etter at han kom tilbake fra permbannen sin. Stort sett. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Nei tenkte på den nye ordingen. man får poeng Ikke fått warn på en gooood stund nå. Mods og admins er MYE snillere enn det de var før. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hva er det verste som kan skje? Det er det berre han som veit Jeg har bare 1 venn Your musical compatibility with KaelSkadi is MEDIUM Ikke godt nok. Skjerp deg, Øyh! Ikkje eg som hører på dårlig musikk her, heh. Men ikke halvparten så sketchy som å være Facebook-venn med Slimda. Men så er han kanskje i en liga for seg sjølv då Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Nei tenkte på den nye ordingen. man får poeng Han har i skrivende stund 0 advarselspoeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg