Sexylubb1 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg tenkte litt over dette, tenk så grisete man blir jo eldre man blir? Tenk hvor grisete oldeforeldre er? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Slimda. Bring that bitch here. Så truser for damer er akkurat som xbox for menn? Ja, bare mer verdifullt. Hør, hør! Sommerkjoler er det mest komfortable plagget. Dog, jeg har vært på nippet til å bli skadet for å gå med kjole. Vil du poste et bilde av deg selv i sommerkjole i Recent Pic-tråden, Smurf? ^^ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Dette var bra saker. Å fy! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Du har tydeligvis en stalker Nudelpus. Har riktignok gjort det samme selv. Altså stjålet undertøy Endret 3. oktober 2013 av multisync Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Tenk hvor grisete oldeforeldre er? Vanlig sex holder jo ikke for meg engang lengre, og jeg er 22, hvis denne utviklingen fortsetter så vet jeg ikke hva jeg må ty til. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Fail. Jeg bruker bestemortruse. Sånne her Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Fail. Jeg bruker bestemortruse. Sånne her lær+å+bli+sexy+i+sloggi.jpg That's my fetish Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 That's my fetish So it was you! Har en sterk mistanke om at noen fra forumet bor rundt i blokka her... reveal yourself!! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Fail. Jeg bruker bestemortruse. Sånne her lær+å+bli+sexy+i+sloggi.jpg Er det deg på bildet? Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Å fy! Må ut en tur på lørdag. Vi skal varme opp med den der på repeat i flere timer. Blir bra! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Haha, yes. Tenkte vi måtte fikse noe slikt. Vil se alle gutta nakne igjen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Oh yes! Fifa, sexy mannfolk og noe godt å drikke. Da kan vi teste ut det nye tesettet ditt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Oh yes! Fifa, sexy mannfolk og noe godt å drikke. Da kan vi teste ut det nye tesettet ditt. Jeg ble glad nå. Lasse blir 30 i morra, forresten, så vi bør kose mest med han. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg ble glad nå. Lasse blir 30 i morra, forresten, så vi bør kose mest med han. Såpass? Dæven. Vi burde spleise på ei flaske dårlig øl at'n. Dårlig øl og Grave Digger. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Ja faen, en flaske Duff. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 hm, spørs. Dele glede, ikke stjele glede! Hva hadde du følt om jeg f.eks hadde tatt x-boxen din. X-Boxen? Som i xbox? Nei den har allerede kvinnfolk tatt i fra meg i fra før av så der er du for sent. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Fail. Jeg bruker bestemortruse. Sånne her lær+å+bli+sexy+i+sloggi.jpg Kan du bevise det for oss? Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Ja faen, en flaske Duff. Grans Bare! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Grans smaker jo tusen ganger mer av øl enn Duff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg