Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

-15? Hvor i huleste er så du da?

Er iskaldt på rommet mitt, men det er vel fordi alt er åpent (bortsett fra døren - den må være lukket). Prøver å få ut lukten av død mus. Rottegift er bøg -- lager stank i huset. Jaja, idag var det egentlig bare frisk lukt der men skal ha det åpent en dag til for sikkerhetsskyld. Igår var det forferdelig.

Folk sine planer for dagen da?

Endret av Riot™
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Smurfen bor langt opp i gokk, ett sted xD

Er kaldt her og, vel, litt hvertfall oO Og jeg har ikke vett nok til å lukke vinduet. SELV om det ikke er noen død mus her :wee:

EDIT: Planer for dagen...

I dag skal mrbjoern låse seg inne på rommet sitt, og late som at han er veldig effektiv med jobben sin =D

Du da Riot ?

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar

Well dayum. Jeg oppdaget nettopp at jeg har fri fram til 31. mars, haha. :D

Clarification: Jeg trodde det var på an igjen nå på onsdag, men sånn var det altså ikke. Og jeg har kaffe.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Smurfen bor langt opp i gokk, ett sted xD

Er kaldt her og, vel, litt hvertfall oO Og jeg har ikke vett nok til å lukke vinduet. SELV om det ikke er noen død mus her :wee:

EDIT: Planer for dagen...

I dag skal mrbjoern låse seg inne på rommet sitt, og late som at han er veldig effektiv med jobben sin =D

Du da Riot ?

Jobb? Hva holder du på med da?

Nei jeg skal bare finne på noe dritt å legge ut på nye bloggen min, for så å reklamere for den ovenfor venner og slikt sånn at jeg har lesere. :p

Ok, legger inn oppdateringer på en side nå. Og folka jeg jobber for vil ha alt klart så fort som mulig. Funker for meg, om jeg bare får tilsendt den infoen jeg trenger ><

Gah...

Fortell. :O

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...