Riot™ Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) -15? Hvor i huleste er så du da? Er iskaldt på rommet mitt, men det er vel fordi alt er åpent (bortsett fra døren - den må være lukket). Prøver å få ut lukten av død mus. Rottegift er bøg -- lager stank i huset. Jaja, idag var det egentlig bare frisk lukt der men skal ha det åpent en dag til for sikkerhetsskyld. Igår var det forferdelig. Folk sine planer for dagen da? Endret 23. mars 2008 av Riot™ Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Smurfen bor langt opp i gokk, ett sted xD Er kaldt her og, vel, litt hvertfall oO Og jeg har ikke vett nok til å lukke vinduet. SELV om det ikke er noen død mus her EDIT: Planer for dagen... I dag skal mrbjoern låse seg inne på rommet sitt, og late som at han er veldig effektiv med jobben sin =D Du da Riot ? Endret 23. mars 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Absolutt ingenting. Prøve å gjennvinne litt energi etter en stressende påske. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Well dayum. Jeg oppdaget nettopp at jeg har fri fram til 31. mars, haha. Clarification: Jeg trodde det var på an igjen nå på onsdag, men sånn var det altså ikke. Og jeg har kaffe. Endret 23. mars 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Har dere hørt om Expelled: No Intelligence Allowed? Endret 23. mars 2008 av Daniel Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Ok, legger inn oppdateringer på en side nå. Og folka jeg jobber for vil ha alt klart så fort som mulig. Funker for meg, om jeg bare får tilsendt den infoen jeg trenger >< Gah... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Har dere hørt om Expelled: No Intelligence Allowed? Hohoho, selvironi i bøtter og spann. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Smurfen bor langt opp i gokk, ett sted xD Er kaldt her og, vel, litt hvertfall oO Og jeg har ikke vett nok til å lukke vinduet. SELV om det ikke er noen død mus her EDIT: Planer for dagen... I dag skal mrbjoern låse seg inne på rommet sitt, og late som at han er veldig effektiv med jobben sin =D Du da Riot ? Jobb? Hva holder du på med da? Nei jeg skal bare finne på noe dritt å legge ut på nye bloggen min, for så å reklamere for den ovenfor venner og slikt sånn at jeg har lesere. Ok, legger inn oppdateringer på en side nå. Og folka jeg jobber for vil ha alt klart så fort som mulig. Funker for meg, om jeg bare får tilsendt den infoen jeg trenger >< Gah... Fortell. :O Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Webdesign prosjekt, it is =O Om jeg bare fikk informasjonen om nøyaktig hva som skulle inn på siden, så ville jo saken vært mye greiere. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Får du penger for det da, eller? Vil vite hva du kan og hva du tjener. Jeg solgte for under ti lapper før men nå som PHP kommer seg igjennom så kan det fort bli større sider, ergo større peng. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Mrbjoern: Skift avatar, jula er over!! Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Mrbjoern: Skift avatar, jula er over!! Ironisk nok så er den det. Ble over i går. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Gooood påskemorgon! Kva skjer? Noko kult i påskeegget i dag? Endret 23. mars 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Nie Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Auuuuu... Underpants, styr unna gul, vær så snill? I alle fall når det er snakk om å si "god morgen". It huuuuuurts. Mai aaaaais. x) Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Underpants, har du byttet til bokmål igjen mens jeg har hadd ferie? Oo Nvm, las det litt for fort :O Endret 23. mars 2008 av Raknes Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Underpants, har du byttet til bokmål igjen mens jeg har hadd ferie? OoNvm, las det litt for fort :O Fuck me, eg skreiv «morgen», men det er fiksa no. Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Såg det, pluss du skrev ''noe'' men jeg bryr meg egentlig ikke så mye om rettskriving anyways Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Såg det, pluss du skrev ''noe'' men jeg bryr meg egentlig ikke så mye om rettskriving anyways Read me signature. Du må rette meg! Går det ikkje an å skrive «noe» på nynorsk? :/ Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 ''Noko'' er vel det rette ordet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg