multisync Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Har ikke lyst til å jobbe heltid med det Ikke det at jeg har sjekket, men regner egentlig ikke med at jeg ville kommet inn på studiet. Endret 3. oktober 2013 av multisync Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Ja, det virker litt overkill bare for å få lov til å eksperimentere litt på fritiden. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Har ikke lyst til å jobbe heltid med det Ikke det at jeg har sjekket heller, men regner egentlig ikke med at jeg ville kommet inn på studiet. Er ikke særlig høye inntakskrav. Vurderer selv å studere kjemi. Kunne vært interessant. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Trenger en unnskyldning for å drikke, så da blir det oktoberfest. Litt sent ute, men det får gå. Noen forslag til øl? Det må selvsagt være tysk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Det kjedelige med å studere kjemi, er all matematikken og fysikken. Det er jo forståelig så klart, men det gjør det ikke noe bedre. Jeg vil hovedsakelig bare blande sammen ting og tang og få noe annet. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Serriøst, hvem faen er det som stjeler undertøyet mitt hver eneste jævla gang jeg bruker fellesvaskeriet!!! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Serriøst, hvem faen er det som stjeler undertøyet mitt hver eneste jævla gang jeg bruker fellesvaskeriet!!! Slimda. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Serriøst, hvem faen er det som stjeler undertøyet mitt hver eneste jævla gang jeg bruker fellesvaskeriet!!! Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 grrr det er lov å spørre! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hadde du sagt ja? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Skal man ikke dele på glede? Aldri skadet noen å gå kledd i dameklær. 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hadde du sagt ja? hm, spørs. Skal man ikke dele på glede? Aldri skadet noen å gå kledd i dameklær. Dele glede, ikke stjele glede! Hva hadde du følt om jeg f.eks hadde tatt x-boxen din. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Nudelpus er egentlig bare sur fordi hun planla å selge de trusene til l4r5. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 hm, spørs. Hva hadde du følt om jeg f.eks hadde tatt x-boxen din. Tar ikke sjansen på et nei. Så truser for damer er akkurat som xbox for menn? Nudelpus er egentlig bare sur fordi hun planla å selge de trusene til l4r5. Kan jo ikke selge rene truser. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Skal man ikke dele på glede? Aldri skadet noen å gå kledd i dameklær. Hør, hør! Sommerkjoler er det mest komfortable plagget. Dog, jeg har vært på nippet til å bli skadet for å gå med kjole. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Serriøst, hvem faen er det som stjeler undertøyet mitt hver eneste jævla gang jeg bruker fellesvaskeriet!!! http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10078356 Ikke hørt om G-strengmannen? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Kan jo ikke selge rene truser. Hun er ung og uerfaren. Men nå vet hun det i alle fall. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hun er ung og uerfaren. Men nå vet hun det i alle fall. Jeg tenkte litt over dette, tenk så grisete man blir jo eldre man blir? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg