No Matter What You Say Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Rimelige krav. Siden du ikke kan garantere kvaliteten på produktet ditt, så regner jeg med at jeg får en gratis prøvetime? Lars har jo tidligere gitt uttrykk for at han har BBC Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Eg gir bort gratis dagstur på fjelle til alle som kommer innom Dere må bare finne meg først. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg kan gå gratis her også. Riktignok ikke på fjellet, men det vi her her av terreng holder lenge for min del. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 idag har jeg spist skive med hvitost og røykt jævlig mye sigg takk for meg Fucking Boss. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hva skjer med at faner "oppdateres" hver gang jeg trykker på dem etter en lengre periode uten berøring på mobil selv om de er allerede loadet ferdig? Veldig irriterende, for jeg må vente på at den "liksomoppdateres" før jeg kan oppdatere siden selv. Når den gjør det selv, blir det ikke en refresh av siden, bare meningsløst og veldig frustrerende. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Er vannpipetobakk forsatt ulovlig å selge i Norge? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Er vannpipetobakk forsatt ulovlig å selge i Norge?Skulle nå tro det. I Otta solgte de i hvert fall vannpipe med tobakk på martnan, men jeg vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hmm, får stikke innom den shady headshopen i Trondhjem eller ei random asia-sjappe. Kompis ønsker seg i bursdagsgave. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Så lat og giddaslaus..gudfader. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Det er du ikke alene om, Gypsy … Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Eneste jeg gjør om dagen er å runke, sove, jobbe. Gleder meg til helg. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Sykt kjip verden har blitt, går jo ikke an å holde på med kjemi med mindre man har en mastergrad jo... Selv da så skal det godt gjøres å gjøre noe utenfor arbeidsplassen eller skolen. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Atomer på vandring.. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 fuck, vondt i tanna Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 fuck, vondt i tanna Føler med deg. Skal få fiksa tenna nå sjøl. Har fått legeattest så Helfo dekker brorparten av regninga. Når jeg er ferdig skal jeg feire med å spise knekkebrød og gulrot. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Nice, skulle gjerne latt Helfo ta brorparten av tannlegeregningene mine også. Nå er det vel og merke kun det kosmetiske som gjenstår, men det hadde vært greit om jeg hadde fått dem til å være med på å betale for å fikse alle hullene mine i fjor. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Sykt kjip verden har blitt, går jo ikke an å holde på med kjemi med mindre man har en mastergrad jo... Selv da så skal det godt gjøres å gjøre noe utenfor arbeidsplassen eller skolen. Hva har du tenkt til å gjøre? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Ikke noe spesielt egnetlig, har bare en grunnleggende forståelse og litt interresse for kjemi, og lager alltid noe, uten å ha noe spesiell grunn. Glass går greit an å få tak i, men kjemikalier er det værre. Sinnsykt mye er bare forbudt, og resten vil ikke firmaer selge til privatpersoner. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Får man ikke kjøpt kjemisett lenger? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Ikke noe spesielt egnetlig, har bare en grunnleggende forståelse og litt interresse for kjemi, og lager alltid noe, uten å ha noe spesiell grunn. Glass går greit an å få tak i, men kjemikalier er det værre. Sinnsykt mye er bare forbudt, og resten vil ikke firmaer selge til privatpersoner. Hvorfor ikke ta en mastergrad i kjemi da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg