Reconzile Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Kun tåneglene. Nam nam Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Det har jo du smertelig fått erfare. Jeg har heller opplevd det som tilfredstillende situasjoner, men jeg har latet som det er smerte involvert for å gagne dine sanser. Det er en grunn til at du kalles daskemannen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Jobb møkkamann! Ikke spise! Jobber som faen. Ble dårlig med muskelbygging i dag da. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Jobber som faen. Ble dårlig med muskelbygging i dag da. Du klarte å sluntre deg unna ja? Tenkte meg det. Selv sliter jeg meg ihjel ved å vente på å ta varebestillingen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Nå har jeg lest The door into summer, Citizen of the galaxy og The moon is a harsh mistress av Heinlein. Forslag til hvor jeg skal gå videre mottas med takk. Vel, er du åpen for å lese riksmål? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Vel, er du åpen for å lese riksmål? Nei, nei og, la meg tenke, nei. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Bah. Der røyk 23 bøker jeg hadde tenkt å foreslå. Hva med Stavanger-dialekt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Bah. Der røyk 23 bøker jeg hadde tenkt å foreslå. Hva med Stavanger-dialekt? Hva om du kler deg naken og ruller rundt i tornekratt og brennesle? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Du klarte å sluntre deg unna ja? Tenkte meg det. Selv sliter jeg meg ihjel ved å vente på å ta varebestillingen. Neida, ble utsatt siden elektrikeren tydeligvis hadde bedre å gjøre. Men har muligens spart firmaet en gigantisk mengde spenn da. Sjefen tar selvsagt all æren. Hah. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Neida, ble utsatt siden elektrikeren tydeligvis hadde bedre å gjøre. Men har muligens spart firmaet en gigantisk mengde spenn da. Sjefen tar selvsagt all æren. Hah. Han hadde "bedre ting å gjøre"? Som å sove med fiskene? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Som å inspirere noe annet for M. Bakken. Var det vel. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Ah, håpet det var noe organisert kriminalitet utført av "Hamar-Banden" eller noe slikt.Skuffa..Jeg stemmer for pils på Soundgarden en dag du tør å sitte på buss. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Hva og hvor er Soundgarden? Og hvorfor høres det så skummelt ut? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Soundgarden er rocke + fotballpuben i Elverum, hvor alle oss "alternative" kidsa henger.Ja nå henger vel egentlig alle der siden det er "in" å skille seg ut.OG JE BOR TYP 100 M UNNA WUB WUB! Endret 2. oktober 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Hva om du kler deg naken og ruller rundt i tornekratt og brennesle? Nei, jeg har gjort det før og det er ikke en opplevelse jeg ønsker å utsette meg selv for igjen. Hva med "Battle Royale"? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Damn, prøvde meg på FL studio, etter å ikke ha knotet med musikk på mange år. Tror nok jeg må sitte her noen uker før jeg kommer inn i basicen, enten er jeg treg, ellers har ting blitt mer avansert. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Sannsynligvis en kombinasjon. Jeg blir alltid like overvelda hver gang jeg åpner det og må bruke noen dager på å sette meg inn i det, men så går det ett år eller to mellom hver gang også. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Eksperiment: Er posesuppe som gikk ut i 2008 fortsatt spisende? Finn ut om 5 minutter... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Soundgarden er rocke + fotballpuben i Elverum, hvor alle oss "alternative" kidsa henger. Ja nå henger vel egentlig alle der siden det er "in" å skille seg ut. OG JE BOR TYP 100 M UNNA WUB WUB! Bra, da slipper vi å pule på dassen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Bra, da slipper vi å pule på dassen. Jeg tenkte å ta det(deg) over vasken, men pytt pytt. Tom Clancy er død Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg