Datasmurf Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Så Bare Bea her i går. Hehe den filmen begynner å bli noen år nå men er jo fortsatt klassisk da! XD Så den på Netflix. Kjipt at det ikke er engelske tekster der. For alle filmer altså. Er det bare meg som er sær eller er det noen andre nordmenn som heller foretrekker engelske tekster fremfor norske i internasjonale filmer? Se på Harry Potter for eksempel. De oversetter til og med navn! Synes det blir bedre oversettelser med engelsk enn norsk men det kommer jo an på hvem som har skrevet tekstene også da. Men Bare Bea er norsk. Hva skal du da med engelske tekster? For øvrig en av mine favoritter innen norsk film fra dette årtusenet. Jeg så den tre ganger på kino ila. en uke, to av gangene var jeg eneste gutt i salen, tredje gang var jeg den eneste personen i salen. Har sett den så mange ganger etter at jeg kjøpte den på DVD at jeg kan den mer eller mindre helt utenat. Som så mange andre filmer jeg liker. Veldig klein, men det er en av få veldig kleine filmer jeg virkelig liker. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Hva spiser jeg? Pus? Hva spiser pusen? Nudler? Hva spiser reven? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Pus? Bare hvis hun oppfører seg fint. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Hva spiser jeg? Ååååååå :O Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Personlig spiser jeg nachos. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 (endret) Hva spiser reven? Sau Endret 29. september 2013 av Nudelpus Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 gikk på bunnpris og kjøpte en grandiosa til 24 kroner og så spiste jeg den. delte et stykke med en romkamerat så skal jeg få et stykke av han seinere når han skal spise sin grandiosa til 24 kroner Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Er du litt uinspirert om dagen, bob? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Nå skal jeg spise en hel pakke med Läkerol."Overdren bruk kan ha laxerende virkning" Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Nå skal jeg spise en hel pakke med Läkerol. "Overdren bruk kan ha laxerende virkning" Så du tenner på slikt nå om dagen? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 (endret) Cakenommy var bare interessert i gutter som er eventyrlystne, så jeg prøver å bli eventyrlysten. Endret 29. september 2013 av Muffinss Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Er du litt uinspirert om dagen, bob? ja jeg er litt slapp i ånden, orker ikke lage noe særlig mat, spaghetti, gryterett, wok, kjeks, jeg orker ikke å lage det så da tar jeg den lette veien og lager en grandis Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Der er det igjen. Du har tapt deg. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 jeg spiser bare skiver med hvitost på så jeg også har mistet meg selv litt, men dreper det på twitter for tiden da Fuck deg. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 drikker te med "søt chili" smak nå. synes ikke den er så veldig god sammenlignet med andre smaker men jeg fikk en pakke til bursdagen min så jeg drikker det for det. dette er den siste posen i pakken så snart må jeg kjøpe ny te Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Ålreit mat det der, akkurat for godt til at jeg tør å lage det selv. Gjort det en gang, og da endte jeg i et fråtse-extravaganza ut av en annen verden. I så fall får jeg bare spørre deg, hansegutt. Hva slags ost og hva slags saus brukte du? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Brukte bare normal brun saus, osten var litt mer tricky men tror jeg endte opp med Jarlsberg elns. Er to år siden jeg lagde det. Man skal jo bruke cheese curd, men det selges ikke såvidt jeg vet. Så måtte improvisere der gitt. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Samme her. Synes egnetlig ikke curds er så digg uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg