Coa Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 http://app.thefacesoffacebook.com/ Det var mange fjes. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 VILJ DU AT Æ SKA KÅM Å PJUSK SJURA DI ME JÆVNE MELLOMROM?! GENIALT, AT JEG IKKE TENKTE PÅ DEN ASS!!! Nei, kanskje jeg skal gå tilbake til one-night-wonder og drite i tanker om forhold. Akkurat nå skal jeg spise poutine til jeg føler for å dø. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 GENIALT, AT JEG IKKE TENKTE PÅ DEN ASS!!! Nei, kanskje jeg skal gå tilbake til one-night-wonder og drite i tanker om forhold. Akkurat nå skal jeg spise poutine til jeg føler for å dø. The first one's on the house! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Nå får du sikkert Slimda på døren neste uke, med forventninger om gratis cheeseburger.Hadde faktisk planer om å kjøpe meg en cheeseburger i løpet av uka. Kun det han har forventninger om?Selvfølgelig. Når en jente spanderer en gratis cheeseburger, forventer jeg en gratis cheeseburger. Med mindre cheeseburger betyr noe annet? Slimda vil selvsagt få dyppa minstemann litt.Nei takk. Har allerede hatt en mindreårig på fanget i dag, så trenger ikke flere på en stund nå. Vent litt, hva mente du med det, egentlig? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Akkurat nå skal jeg spise poutine til jeg føler for å dø. Ålreit mat det der, akkurat for godt til at jeg tør å lage det selv. Gjort det en gang, og da endte jeg i et fråtse-extravaganza ut av en annen verden. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 (endret) Bestillte det en gang i Aus, der hadde den navnet ganske passende "Death by Poutine" Svær jævel av en tallerken jeg kun klarte å spise halvparten av. Endret 29. september 2013 av multisync Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Da jeg og Bork Laser elsket sammenhengende i fire timer. hah, whaat Veldig kjedelig å tilbringe en dag i Trondhjem i grunn. Spesielt når man ikke lenger finner platesjappene og bruktsjappene man trodde fortsatt eksisterte. Enda mer kjedelig å shine opp en leilighet og gjøre den klar til salg. du har jo big dipper i trondheim da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 (endret) Ja, men Big Dipper i Tr.hjem har ikke det jeg er ute etter, jeg er ofte innom. e: Jeg vil ha denne filmen på BR! I verste fall DVD, men jo bedre kvalitet, jo bedre for min smak. Dette er film som er så creme de la creme, at det ville vært skammelig å laste den ned fremfor å kjøpe den. Endret 29. september 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 At du ikke har kjent til hentai kamen er imponerende. Det er jo genialt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Nøyaktig hvordan er det imponerende? Jeg er ikke spesielt interessert i manga, for å være ærlig. Det var interessant en periode for 9 til 7 år siden, men nå er jeg tilbake til min kjærlighet for Donald og europeiske tegneserier igjen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Du får gratis cheeseburger. JEG VIL HA! Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Wok dagen derpå. Om nom! Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Sauer spiser gress, ikke cheeseburger. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Sauer spiser gress, ikke cheeseburger.Og akkurat derfor kaller vi han lubben. Lenke til kommentar
Ryuu Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Så Bare Bea her i går. Hehe den filmen begynner å bli noen år nå men er jo fortsatt klassisk da! XD Så den på Netflix. Kjipt at det ikke er engelske tekster der. For alle filmer altså. Er det bare meg som er sær eller er det noen andre nordmenn som heller foretrekker engelske tekster fremfor norske i internasjonale filmer? Se på Harry Potter for eksempel. De oversetter til og med navn! Synes det blir bedre oversettelser med engelsk enn norsk men det kommer jo an på hvem som har skrevet tekstene også da. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Sauer spiser gress, ikke cheeseburger. Sexylubber spiser sauer... Og cheeseburgere. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Så Bare Bea her i går. Hehe den filmen begynner å bli noen år nå men er jo fortsatt klassisk da! XD Så den på Netflix. Kjipt at det ikke er engelske tekster der. For alle filmer altså. Er det bare meg som er sær eller er det noen andre nordmenn som heller foretrekker engelske tekster fremfor norske i internasjonale filmer? Se på Harry Potter for eksempel. De oversetter til og med navn! Synes det blir bedre oversettelser med engelsk enn norsk men det kommer jo an på hvem som har skrevet tekstene også da. Alltid engelske tekster på engelske filmer, ja. Om noen insisterer på å ha på tekst. 2 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Hva spiser pusen? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 (endret) Hva spiser jeg? Endret 29. september 2013 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg