Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Haha, da har du ikke vert på festene jeg har vert på. blowjob rett under bordet der folk drikker.

Jeg og en kompis overnattet en annen plass hvor damene for og gikk nakne i leiligheten, jeg og vennen min bare wth.... det var urealistisk O,o i tilleg var det damer i alder av 20-25 år og veldig fine kropper.

(and no drugs) o,O my penis couldnt read the situation, too much epicness.

 

I didnt quite understand what was happening. o,O

 

Netrum, skuffet du som er fra Nordland må da ha noen andre historien XP

 

Nå må du faen ta mæ fortell kvinnfolka ei skikkelig pule historie !

Yeah thats how they talk where i am from. heldigvis ble jeg ikke vokst opp i Bodø. styggeste språket ever.

Skammer meg ....

 

Det du beskriver minner meg fælt om oppveksten på Orkanger og privatfestene vi dro på da vi var 12 - 15 år gamle (slapp ikke offisielt inn på fest før vi var konfirmerte). :p

Savner i grunn en skikkelig, heidundrendes privatfest i Trøndelag, med høy hjemmebrentføring og nakne mennesker overalt. Vel og merke ønsker jeg nå at de nakne menneskene er eldre enn 14 - 16 år, og helst oppunder 21 - 22. :p

 

Ang. Ylvis ignorerer jeg fortsatt dem og alt de lager, noe jeg har gjort siden jeg så det første mølet de begynte med på TV.

Lenke til kommentar

Shopping. Kjedelig. Sulten.

Fint dere hadde det gøy i går da.

Hvordan var fjellturen? Så ut som du koste deg.

 

Gårdagen var da helt grei den. Jeg spiste lasagne, spilte World of Tanks og sovnet tidlig. Nå skal jeg til Trondhjem for å hjelpe til med å shine opp leiligheta til søss, siden hu skal selge og har kjøpt seg ny rett ved minstesøss - til sistnevntes store irritasjon. Jeg skulle heller vært hjemme og spilt og sett noen sesonger av Midsomer Murders, men om ikke annet kan jeg bruke opp siste rest av inntekta på bruktsjapper, i min evige jakt på Elektrisk Regn på vinyl …

Nå skriver vi en novelleanylese dere.

 

Har virkelig ikke snøring på hva jeg gjør her. Novelleannalyse.

 

Hva i all verden har du rota deg bort i nå?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...