cowboy bob Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 En ting jeg glemte å nevne er at jeg i går natt så tok jeg kaviar på skivene mine med hvitost. Det var faktisk ganske godt! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Haha, da har du ikke vert på festene jeg har vert på. blowjob rett under bordet der folk drikker. Jeg og en kompis overnattet en annen plass hvor damene for og gikk nakne i leiligheten, jeg og vennen min bare wth.... det var urealistisk O,o i tilleg var det damer i alder av 20-25 år og veldig fine kropper. (and no drugs) o,O my penis couldnt read the situation, too much epicness. I didnt quite understand what was happening. o,O Netrum, skuffet du som er fra Nordland må da ha noen andre historien XP Nå må du faen ta mæ fortell kvinnfolka ei skikkelig pule historie ! Yeah thats how they talk where i am from. heldigvis ble jeg ikke vokst opp i Bodø. styggeste språket ever. Skammer meg .... Det du beskriver minner meg fælt om oppveksten på Orkanger og privatfestene vi dro på da vi var 12 - 15 år gamle (slapp ikke offisielt inn på fest før vi var konfirmerte). Savner i grunn en skikkelig, heidundrendes privatfest i Trøndelag, med høy hjemmebrentføring og nakne mennesker overalt. Vel og merke ønsker jeg nå at de nakne menneskene er eldre enn 14 - 16 år, og helst oppunder 21 - 22. Ang. Ylvis ignorerer jeg fortsatt dem og alt de lager, noe jeg har gjort siden jeg så det første mølet de begynte med på TV. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 leverpostei med majones er veldig godt, men vet du hva som er bedre? leverpostei med grov sennep og majones. spiser det ikke ofte, men det hender jeg gjør det Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Shopping. Kjedelig. Sulten. Fint dere hadde det gøy i går da. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Shopping. Kjedelig. Sulten. Fint dere hadde det gøy i går da. Hysj, ikke si shopping mens Nudelpus er pålogget o,0 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Nå skriver vi en novelleanylese dere. Har virkelig ikke snøring på hva jeg gjør her. Novelleannalyse. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Tror ikke hun bryr seg så veldig mye. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Shopping. Kjedelig. Sulten. Fint dere hadde det gøy i går da. Hvordan var fjellturen? Så ut som du koste deg. Gårdagen var da helt grei den. Jeg spiste lasagne, spilte World of Tanks og sovnet tidlig. Nå skal jeg til Trondhjem for å hjelpe til med å shine opp leiligheta til søss, siden hu skal selge og har kjøpt seg ny rett ved minstesøss - til sistnevntes store irritasjon. Jeg skulle heller vært hjemme og spilt og sett noen sesonger av Midsomer Murders, men om ikke annet kan jeg bruke opp siste rest av inntekta på bruktsjapper, i min evige jakt på Elektrisk Regn på vinyl … Nå skriver vi en novelleanylese dere. Har virkelig ikke snøring på hva jeg gjør her. Novelleannalyse. Hva i all verden har du rota deg bort i nå? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Rota meg opp i? Det kalles skole såvidt jeg vet. =) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Hvordan var fjellturen? Så ut som du koste deg. Kjempeflott, men den skumleste turen jeg noen sinne har reist på. Etter fire timer med slitne bein, fristet det ikke å gå på en meter brede fjellegger for å komme seg videre. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 høres helt sykt ut, men skal prøve det en gang. viktig å være til eksperimentell når det gjelder mat man lever ikke dersom man ikke eksperimenterer litt! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 gikk tom for hvitost nå Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 er ikke så glad i brunost type fløtemysost men en god geitost det liker jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Ikke sant, dere hadde vært fortapte uten oss. This! Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Kjempeflott, men den skumleste turen jeg noen sinne har reist på. Etter fire timer med slitne bein, fristet det ikke å gå på en meter brede fjellegger for å komme seg videre. Var du med på turen opp Istind i Bardufoss ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Var du med på turen opp Istind i Bardufoss ?Nei, stod over. Angret i etterkant. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Kjempegøy å begynne på jobb kl. 3 på natta, omtrent da alle er på vei hjem fra en heidundranes lørdagskveld. God natt, folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg