Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At noen hører hva som skjer, synes ikke jeg er noe ille. Begynner å bli flaut når folk ser akten, for eks ute i marka eller på fjellet, store vinduer uten å ha hatt for evt persienner, uteplasser etc.

Jeg og eks'en min ga totalt faen i lyd. Hadde for eks. sex i dusjen, som var rett ved stua. Når det var familiebursdag. Var ikke flau etterpå i det heletatt. Bare fortsatte feiringen som om ingenting var skjedd.

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

At noen hører hva som skjer, synes ikke jeg er noe ille. Begynner å bli flaut når folk ser akten, for eks ute i marka eller på fjellet, store vinduer uten å ha hatt for evt persienner, uteplasser etc.

Jeg og eks'en min ga totalt faen i lyd. Hadde for eks. sex i dusjen, som var rett ved stua. Når det var familiebursdag. Var ikke flau etterpå i det heletatt. Bare fortsatte feiringen som om ingenting var skjedd.

Liker holdningen din cake.

Men tror ikke eg ville feiret bursdag ilamme deg :p

Lenke til kommentar

Liker holdningen din cake.

Men tror ikke eg ville feiret bursdag ilamme deg :p

Haha, i den situasjonen tror jeg et fåtall ville gjort det. Om jeg hadde vært en av familiemedlemmene, og jeg for eks. hadde hørt søskenbarnet mitt hatt heftig sex i dusjen, så hadde jeg ikke klart å la være å la være og le, og følge opp med en kommentar etterpå.

Lenke til kommentar

Haha, da har du ikke vert på festene jeg har vert på. blowjob rett under bordet der folk drikker.

Jeg og en kompis overnattet en annen plass hvor damene for og gikk nakne i leiligheten, jeg og vennen min bare wth.... det var urealistisk O,o i tilleg var det damer i alder av 20-25 år og veldig fine kropper.

(and no drugs) o,O my penis couldnt read the situation, too much epicness.

I didnt quite understand what was happening. o,O

Netrum, skuffet du som er fra Nordland må da ha noen andre historien XP

Nå må du faen ta mæ fortell kvinnfolka ei skikkelig pule historie !

Yeah thats how they talk where i am from. heldigvis ble jeg ikke vokst opp i Bodø. styggeste språket ever.

Skammer meg ....

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

snip

Har vært på en god del fester iløpet av årene, tom. fått hørt at jeg har vært på fester jeg ikke husker selv engang. Sett litt forskjellig.

Eier ihvertfall nok skam/uskyld til at jeg ikke kunne funnet på å gi bj åpenlyst på en fest, med mindre jeg hadde vært rusa noe inni helvete. Samme gjelder det med å gå rundt naken, slik som du beskriver.

Lenke til kommentar

Har vært på en god del fester iløpet av årene, tom. fått hørt at jeg har vært på fester jeg ikke husker selv engang. Sett litt forskjellig.

Eier ihvertfall nok skam/uskyld til at jeg ikke kunne funnet på å gi bj åpenlyst på en fest, med mindre jeg hadde vært rusa noe inni helvete. Samme gjelder det med å gå rundt naken, slik som du beskriver.

Eh det var en fest for ungdom. Vil si det er mye mer ekstremt og ha sex i en familie bursdag . Med mindre det var kun søsken og søskenbarn

Lenke til kommentar

Eh det var en fest for ungdom. Vil si det er mye mer ekstremt og ha sex i en familie bursdag . Med mindre det var kun søsken og søskenbarn

Nei, det var nok hele familien. Foreldre, besteforeldre, søskenbarn, tante og onkler etc. Ser ikke helt hva som er så ekstremt med det. Etter min mening er det mer ekstremt å gi noen bj åpenlyst under bordet på en fest. Men hver sin mening.

Lenke til kommentar

Kom litt tidlig hjem i går og spiste skive med hvitost og så på to trøtte typer med to av mine romkamerater. Så på mobilen og innså at en vennnine & romkamerat har bursdag og det samme gjelder søsteren min. Har ikke råd til gave til søster, men det går sikkert fint. Skal se på håndballkamp i dag og kanskje spise litt kake

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...