Emily1 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Takk for nattahistorie. Sov godt, alle sammen Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 (endret) At noen hører hva som skjer, synes ikke jeg er noe ille. Begynner å bli flaut når folk ser akten, for eks ute i marka eller på fjellet, store vinduer uten å ha hatt for evt persienner, uteplasser etc. Jeg og eks'en min ga totalt faen i lyd. Hadde for eks. sex i dusjen, som var rett ved stua. Når det var familiebursdag. Var ikke flau etterpå i det heletatt. Bare fortsatte feiringen som om ingenting var skjedd. Endret 28. september 2013 av Cakenommy Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 At noen hører hva som skjer, synes ikke jeg er noe ille. Begynner å bli flaut når folk ser akten, for eks ute i marka eller på fjellet, store vinduer uten å ha hatt for evt persienner, uteplasser etc. Jeg og eks'en min ga totalt faen i lyd. Hadde for eks. sex i dusjen, som var rett ved stua. Når det var familiebursdag. Var ikke flau etterpå i det heletatt. Bare fortsatte feiringen som om ingenting var skjedd. Liker holdningen din cake. Men tror ikke eg ville feiret bursdag ilamme deg Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Liker holdningen din cake. Men tror ikke eg ville feiret bursdag ilamme deg Haha, i den situasjonen tror jeg et fåtall ville gjort det. Om jeg hadde vært en av familiemedlemmene, og jeg for eks. hadde hørt søskenbarnet mitt hatt heftig sex i dusjen, så hadde jeg ikke klart å la være å la være og le, og følge opp med en kommentar etterpå. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 (endret) At noen hører hva som skjer, synes ikke jeg er noe ille. Begynner å bli flaut når folk ser akten, for eks ute i marka eller på fjellet, store vinduer uten å ha hatt for evt persienner, uteplasser etc. Jeg og eks'en min ga totalt faen i lyd. Hadde for eks. sex i dusjen, som var rett ved stua. Når det var familiebursdag. Var ikke flau etterpå i det heletatt. Bare fortsatte feiringen som om ingenting var skjedd. Haha, da har du ikke vert på festene jeg har vert på. blowjob rett under bordet der folk drikker. Jeg og en kompis overnattet en annen plass hvor damene for og gikk nakne i leiligheten, jeg og vennen min bare wth.... det var urealistisk O,o i tilleg var det damer i alder av 20-25 år og veldig fine kropper. (and no drugs) o,O my penis couldnt read the situation, too much epicness. I didnt quite understand what was happening. o,O Netrum, skuffet du som er fra Nordland må da ha noen andre historien XP Nå må du faen ta mæ fortell kvinnfolka ei skikkelig pule historie ! Yeah thats how they talk where i am from. heldigvis ble jeg ikke vokst opp i Bodø. styggeste språket ever. Skammer meg .... Endret 28. september 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 snip Har vært på en god del fester iløpet av årene, tom. fått hørt at jeg har vært på fester jeg ikke husker selv engang. Sett litt forskjellig. Eier ihvertfall nok skam/uskyld til at jeg ikke kunne funnet på å gi bj åpenlyst på en fest, med mindre jeg hadde vært rusa noe inni helvete. Samme gjelder det med å gå rundt naken, slik som du beskriver. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Har vært på en god del fester iløpet av årene, tom. fått hørt at jeg har vært på fester jeg ikke husker selv engang. Sett litt forskjellig. Eier ihvertfall nok skam/uskyld til at jeg ikke kunne funnet på å gi bj åpenlyst på en fest, med mindre jeg hadde vært rusa noe inni helvete. Samme gjelder det med å gå rundt naken, slik som du beskriver. Eh det var en fest for ungdom. Vil si det er mye mer ekstremt og ha sex i en familie bursdag . Med mindre det var kun søsken og søskenbarn Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Eh det var en fest for ungdom. Vil si det er mye mer ekstremt og ha sex i en familie bursdag . Med mindre det var kun søsken og søskenbarn Nei, det var nok hele familien. Foreldre, besteforeldre, søskenbarn, tante og onkler etc. Ser ikke helt hva som er så ekstremt med det. Etter min mening er det mer ekstremt å gi noen bj åpenlyst under bordet på en fest. Men hver sin mening. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Kjipt. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 (endret) Det som er kjipt er at jeg ikke får sove. Bah! Endret 28. september 2013 av Cakenommy Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Jeg bruker 4 typer ost i lasagne, legger tilogmed ost over hver plate. der har du en money saver.Hørtes skikkelig italiensk ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Frykt meg. Jeg har knust hjertene til 90% av jentene som har vært innom tråden. http://www.youtube.com/watch?v=1lUupa6z2WQ Vince McMahon : "The boyhood dream has come true , un-bee-lievable !" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Hahaha, hva er det dere gutter sniffer i natt http://www.youtube.com/watch?v=EvGJvzwKqg0 De tar vel jazztobakk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 http://www.youtube.com/watch?v=tbUuZCRvxF0 Tenk at jeg kanskje får møte selveste Hulkster neste mnd , fy faen.......han betyr mer for meg enn selve livet ! Ett av de største øyeblikkene i livet mitt er å se WM III , helt episk kamp Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Finnes ikke noe bedre enn å våkne opp kl 08:00 på en lørdag. Vet ikke hvorfor jeg er så kjip for tiden. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Finnes ikke noe bedre enn å våkne opp kl 08:00 på en lørdag. Vet ikke hvorfor jeg er så kjip for tiden.I am proud of you my son Now go into the world and reproduce ! Good luck !?!!!!????' Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Det som er kjipt er at jeg ikke får sove. Bah!Sigh, some people... Hvorfor kan du ikke være mer som Muffinss ;( Why do i even bother sometimes (looks down in shame) Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Folkens, visste dere at lydene Ylvis lager i The Fox ikke er så veldig langt fra lydene reven faktisk lager? Bevis: Artig. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Kom litt tidlig hjem i går og spiste skive med hvitost og så på to trøtte typer med to av mine romkamerater. Så på mobilen og innså at en vennnine & romkamerat har bursdag og det samme gjelder søsteren min. Har ikke råd til gave til søster, men det går sikkert fint. Skal se på håndballkamp i dag og kanskje spise litt kake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg