Emily1 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Får du ikke av og til lyst å kna og ta på ting? Uansett, det har ikke samme effekten på meg som på deg Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Hadde likt og sett deg med mensen. slått opp med kona,tatt bilen kjørt til Sverige for og finne det verste utestedet for og sniffe kokain. Ropt ute i gaten før du ble tazet til døde fordi du nekter og stoppe mens du roper at du blør o,O Tror ikke eg ville levd i samme verden som deg Men ja mensen er et minus. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Hadde likt og sett deg med mensen. slått opp med kona,tatt bilen kjørt til Sverige for og finne det verste utestedet for og sniffe kokain. Ropt ute i gaten før du ble tazet til døde fordi du nekter og stoppe mens du roper at du blør o,O Lol!! 2 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Åssen damer er det du har rotet deg borti, Realzi? 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Men ja mensen er et minus. Eneste plusset jeg ser, er at man vet at man ihvertfall ikke er gravid. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Uansett, det har ikke samme effekten på meg som på deg Gjør som chappel og sitt på handen i noen min til den blir nummen og prøv igjen... "feels like a stranger touching me" 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Eller så kan man bruke tampongen sin (etter å ha sagt til en bekjent at man har mensen) med litt leppestift og vann til å skremme vettet av nevnte bekjente. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Hahaha, hva er det dere gutter sniffer i natt 2 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Eg e gla eg ikke e edru akkurat nå.. Ahh det e så godt å klø seg der nede ^^ Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Eg e gla eg ikke e edru akkurat nå.. Ahh det e så godt å klø seg der nede ^^ Det ante meg!!! Jeg dør 1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Ikke dø nuddel. Det er så morsomt å prate med deg. De andre her inne vil bare ha alkoholen min Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Nudel er morsom og søt, ettersom hun fortsatt har uskylden sin intakt. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Wtf. Var på konfirmasjonsleir (av alle ting) da to klassevenninner tenkte de skulle være litt jævlige mot kameraten min (bare på skøy), så de tok en tampong, hadde vann på den så den eset opp etter å ha hatt på leppestift på den (så ble den også fuktig og "utvannet". Denne la de i en liten pose som de la på hodeputa til kameraten min. En sindig fyr son faktisk ble skikkelig forbanna Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 snip Hahahahha, burn! Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Wtf. Whor kommer det avatarbildet ditt fra? Er det den der crazyass serien om de to søstrene som dreper hverandre? Eller film er d vel Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Whor kommer det avatarbildet ditt fra? Er det den der crazyass serien om de to søstrene som dreper hverandre? Eller film er d vel Fra en film som heter "Alfie". Sienna Miller som er avbildet. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Ikke dø nuddel. Det er så morsomt å prate med deg. De andre her inne vil bare ha alkoholen min Netrum! Fortell oss det flaueste du har opplevd! Og en hemmelighet, takk! Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Fra en film som heter "Alfie". Sienna Miller som er avbildet. Åååååååå ja. God natt crazy kidz and peeps Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Netrum! Fortell oss det flaueste du har opplevd! Og en hemmelighet, takk! Det er så mange flaue ting eg har opplevd. Så må nesten bare velge en. Den gangen eg hadde sex med eksen min. Hun var veldig høylytt av seg. Glømte jo helt bort at eg hadde en nabo, som var ei jente.. Ble rimelig flaut dagen etterpå i gangen ja... Og hemmeligheten blir at eg sitter i boksern og poster på diskusjon,no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg