Bruker-33331 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Joa men de har pupper og er så søte Joda, det var jo det. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Jeg vil ikke sitte på mamman din. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 (endret) Åhh du hadde nok likt det nuddel. Endret 28. september 2013 av Netrum Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Joa men de har pupper og er så søte Men det å bo sammen med de er jo galskap. Bare tenkt på huleboerne... kvinnfolkene var i hulen og vasket og mannfolkene løp etter mamutene... ikke hjemme på pappaperm eller pusset opp. Galskap det er det det er.. mark my words! Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Hahaha neida. De er ikke alle sånn. Hadde vært fint med noen å bo ilamme. Har jo ingen å dele livets gleder med. :/ Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Sist jeg sjekket er vi ikke huleboere lengre. Hahaha neida. De er ikke alle sånn. Hadde vært fint med noen å bo ilamme. Har jo ingen å dele livets gleder med. :/ Ikke sant, dere hadde vært fortapte uten oss. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Vel uten pupper hadde eg vært fortapt Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Finnes jo noe som heter manboobs da. 1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Finnes jo noe som heter manboobs da. Neitakk du. Er virkelig ikke det samme.. Eg vil ha naturlige fine puppa. Ikke nå fake greier. Da er eg fornøyd Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Vel uten pupper hadde eg vært fortapt Er du plutselig et kvinnfolk nå? 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Neitakk du. Er virkelig ikke det samme.. Eg vil ha naturlige fine puppa. Ikke nå fake greier. Da er eg fornøyd Manboobs er jo naturlig og silikonfri? Er du plutselig et kvinnfolk nå? Haha, jeg tenkte det samme. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Folk lyver om at de er kvinnfolk bare for å få oppmerksomhet fra meg. Makan. 1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Er du plutselig et kvinnfolk nå? Skulle ønske det noen ganger Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Folk lyver om at de er kvinnfolk bare for å få oppmerksomhet fra meg. Makan. Jeg ble plutselig i tvil om du er et hannkjønn. Hm. Skulle ønske det noen ganger Why, for å ha ubegrenset tilgang til pupper? Er ikke så verst det. 1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Eg hadde ikke gjort noe annet enn å beføle meg selv, om eg hadde vært jente Stått framfor speilet på badet og hoppet opp og ned naken. Åhh det er så mange ting eg ville gjort Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Det er egentlig ikke såå spesielt som du skal ha det til er bare en kropp du lever med hver dag, på samme måte som en guttekropp. Med litt andre funksjoner da, hvis du skjønner. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Hehe ja kanskje det. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Det er egentlig ikke såå spesielt som du skal ha det til er bare en kropp du lever med hver dag, på samme måte som en guttekropp. Med litt andre funksjoner da, hvis du skjønner. Får du ikke av og til lyst å kna og ta på ting? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Men det å bo sammen med de er jo galskap. Bare tenkt på huleboerne... kvinnfolkene var i hulen og vasket og mannfolkene løp etter mamutene... ikke hjemme på pappaperm eller pusset opp. Galskap det er det det er.. mark my words! Hmm, er du så sikker på det, jeg tror vi hadde det enda bedre. Se på løvene, hannen sitter bare der og parer seg dagen langs, mens hunnene går rundt gravide og finner mat. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Hehe ja kanskje det. Hadde likt og sett deg med mensen. slått opp med kona,tatt bilen kjørt til Sverige for og finne det verste utestedet for og sniffe kokain. Ropt ute i gaten før du ble tazet til døde fordi du nekter og stoppe mens du roper at du blør o,O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg