Bruker-33331 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Slimda er da en grei fyr, han. Han er så lite skummel som det går an å bli, spør du meg. Bundy er faktisk skummel. Pft. Hahaha ^^ nå er jeg ordentlig forvirret over hvem jeg egentlig bør frykte her inne. Jeg er da harmløs. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Skal jeg velge å sitte i bilen til Bundy, eller dra på den "uskyldige" og "alkoholfrie" festen til Slimda? Hm... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Hell yeah. Nordland represent. Stikker nok til Riga snart, da. Bannet fra #Norge? Ikke spør. Jeg vet ikke engang selv hva jeg bablet om der. Skrevet i halvsøvne. Du altså. Er ikke Bundy som er skummel. Om noen så er det Slimda som skremmer vettet av meg. Hva med meg? Skal jeg velge å sitte i bilen til Bundy, eller dra på den "uskyldige" og "alkoholfrie" festen til Slimda? Hm... Bundy. Uten tvil. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Bannet fra #Norge? Jeg vet da vel ikke, liker ikke den kanalen uansett. Jeg har i allefall ikke en advarsel under navnet mitt. Endret 26. september 2013 av Bundy Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Hahaha ^^ nå er jeg ordentlig forvirret over hvem jeg egentlig bør frykte her inne. I frykt for min første advarsel vil jeg holde meg til å råde deg til å holde øyne og øre åpne at all times. 8D Hva med meg? Really? Du er mye, men skummel er du ikke. Du har slettet den gigantiske mappen din med forumbilder, har du ikke? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Nudel, Eplefe kan være fryktinngytende til tider. Dog, hun har jeg ikke sett på evigheter. Bare vær obs på det hvis hun dukker opp her igjen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Jeg digger Eplefe. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Du ble sur du! hobbypsykolog... alle kan prøve seg som psykolog hvis de vil det. Jeg tror ikke det skal være straffbart Det kalles bestemt. Sitter ikke og tar imot kommentarer om hvor feil livsstilen min er, at jeg egentlig føler ditt og datt etc. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Eplefe er ikke skummel, ei heller farlig. Hun er krass i målet når det trengs, og det er vel bare når Slimda tøffer seg. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Really? Du er mye, men skummel er du ikke. Du har slettet den gigantiske mappen din med forumbilder, har du ikke? Ja, jeg er nok det. Nei, jeg har ikke slettet den, er du gal, jeg har backups overalt av den for å være på den sikre siden, men jeg har ikke lagret noe nytt i den på 1,5 år eller så. Jeg har innsett hvor creepy det er å lagre bilder av random folk, men jeg har ikke innsett hvor creepy det er å ha en gigantisk mappe med tusenvis av bilder av forskjellige forumbrukere samlet overalt fra RPP til vennene deres sine hjemmesider. Eplefe er ikke skummel, ei heller farlig. Hun er krass i målet når det trengs, og det er vel bare når Slimda tøffer seg. Ikke bare ovenfor Slimda, ovenfor mange andre som trenger det også. Meg selv inkludert. Og det er jeg takknemlig for. Vi trenger flere som henne. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Ja, jeg er nok det. Nei, jeg har ikke slettet den, er du gal, jeg har backups overalt av den for å være på den sikre siden, men jeg har ikke lagret noe nytt i den på 1,5 år eller så. Jeg har innsett hvor creepy det er å lagre bilder av random folk, men jeg har ikke innsett hvor creepy det er å ha en gigantisk mappe med tusenvis av bilder av forskjellige forumbrukere samlet overalt fra RPP til vennene deres sine hjemmesider. Okey, LITT creepy fremdeles, men det må vel til. Du har ikke tilfeldigvis fremdeles en back up av de av meg? Har lett som en gal etter det ene, men eneste stedet det finnes fremdeles er så vidt jeg vet i den harddisken lillebror knuste. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Det kalles bestemt. Sitter ikke og tar imot kommentarer om hvor feil livsstilen min er, at jeg egentlig føler ditt og datt etc. Setter pris på din ærlighet. Du kunne jo latet som om jeg traffet et ømtpunkt, da hadde hobbypsykologen i meg klikket i vinkel 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Er du utro mot Cypheron? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Okey, LITT creepy fremdeles, men det må vel til. Du har ikke tilfeldigvis fremdeles en back up av de av meg? Har lett som en gal etter det ene, men eneste stedet det finnes fremdeles er så vidt jeg vet i den harddisken lillebror knuste. Det skal du ikke se bort fra at jeg har. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Det skal du ikke se bort fra at jeg har. Om du skulle snuble over det hadde jeg satt pris på om du gadd å maile det over eller noe. Men seriøst, dnfk hadde ikke vært det samme uten deg. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Nja, tørr ikke ture med den psyken man har for tiden. Synd. Hadde vært moro å tatt en tur med deg! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Om du skulle snuble over det hadde jeg satt pris på om du gadd å maile det over eller noe. Men seriøst, dnfk hadde ikke vært det samme uten deg. Greit. Sender deg en pm. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Synd. Hadde vært moro å tatt en tur med deg! Kunne trippa med en annen tilstede, kjenner desverre ingen irl som turer her oppe da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg