Slimda Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Jeg vil si hun er det.Er det jeg også vil si. Er liksom ikke så store krav for å bli med i gjengen her, utenom å henge her ofte. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Hva med den dagen jeg vil melde meg ut av gjengen? Hva gjør jeg da? Er ikke du allerede det? Fest burde definitivt ordnes. Ta det gjerne i løpet av 7 Oktober og utover. Der påtok du deg ansvaret, Slimda. Bra jobbet! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Hva med den dagen jeg vil melde meg ut av gjengen? Hva gjør jeg da? Du må sende skriftelig søknad til meg og Slimda. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 [snip] Hva faen? Ikke spør. Jeg vet ikke engang selv hva jeg bablet om der. Skrevet i halvsøvne. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Jeg er redd Stakkars, hvorfor er du redd? Noe jeg kan hjelpe med? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Vil du at jeg skal komme og trøste deg, Nudelpus? Endret 26. september 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Er vel mye enklere å bare si det rett ut, enn å drive å oppføre seg slik som det der. Patetisk oppførsel. Og har ikke følelser for fyren, da hadde jeg ikke hatt noe å klage på for det første heller. Kalles frustrasjon. Og får ikke lov til å pushe meg like hardt på trening, der jeg vanligvis bruker å få ut slikt. Enkelte har vel bare store vanskeligheter med å dra /ignore. Ehm.. det hørtes jo ikke veldig overbevisende ut. Det minner mer om "why cant you love me!" Enn "lets just fuck i dont care". Ser for deg følgende med denne fyren: holde hånd, kose, ligge i skje, si fine ting, lange klemmer, suss og massasje? Er det ikke dette du eeeegentlig vil kake? Edit: hvis dere er jævlig pissed en dag. Bare prøv å skrik så høyt du klarer i bilen, gjerne med musikken på full guffe.. du trenger ikke ha sangstemme bare skrik "Aaaaaa" sånn at du blir litt tørr i halsen.. det funker hver gang Endret 26. september 2013 av Fasit Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Stakkars, hvorfor er du redd? Noe jeg kan hjelpe med? Jeg er redd for deg. Gåvekk. Vil du at jeg skal komme og trøste deg, Nudelpus? Jaa! du synes iallfall jeg er søt Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Ehm.. det hørtes jo ikke veldig overbevisende ut. Det minner mer om "why cant you love me!" Enn "lets just fuck i dont care". Ser for deg følgende med denne fyren: holde hånd, kose, ligge i skje, si fine ting, lange klemmer, suss og massasje? Er det ikke dette du eeeegentlig vil kake? Tro hva du vil, forandrer ikke akkurat mitt syn på saken. Men du vet vel bedre, du som er hobby-psykolog over nett? 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 La nå jenta være i fred. Hvorfor skal folk absolutt blande seg så enormt i andres saker? Må da være lov å blåse ut litt damp på et forum uten at man skal få alle slags kommentarer om hvor feil livsstilen ens er. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Jeg er redd for deg. Gåvekk. Huff, og jeg som bare prøver å være hyggelig. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Jaa! du synes iallfall jeg er søt Jeg er blitt fortalt at jeg har en behagelig personlighet, så like greit å dra nytte av den. Jeg kommer bort med iskrem og sjokolade, jeg. 1 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Er ikke Bundy som er skummel. Om noen så er det Slimda som skremmer vettet av meg. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Folk bare misforstår mine gode intensjoner. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Slimda er da en grei fyr, han. Han er så lite skummel som det går an å bli, spør du meg. Bundy er faktisk skummel. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Tro hva du vil, forandrer ikke akkurat mitt syn på saken. Men du vet vel bedre, du som er hobby-psykolog over nett? Du ble sur du! hobbypsykolog... alle kan prøve seg som psykolog hvis de vil det. Jeg tror ikke det skal være straffbart 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Hva med den dagen jeg vil melde meg ut av gjengen? Hva gjør jeg da?For å melde deg ut, holder det egentlig bare å forsvinne, slik som mange før deg har gjort. Fremdeles hviskes mange navn på forumet her, hvor deres skjebne er uviss. Der påtok du deg ansvaret, Slimda. Bra jobbet! Jeg er verdens dårligste festarrangør. Jeg drikker tross alt ikke alkohol, og foretrekker en lengre middag og en god prat, over festing som andre gjør. 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Hahaha ^^ nå er jeg ordentlig forvirret over hvem jeg egentlig bør frykte her inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg