Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- ingen ONS

- fyldige lepper

Dette virker jo veldig lovende, men hva gjør du på diskusjon.no. Kan det være som tidfordriv i en ellers kjedelig forsvarstjeneste, eller kanskje du jobber som vaskedame på troll C. :)

Sykmeldt for ME, så har mye ledig tid på hånden.

Faen óg Master Chef, jeg trengte IKKE å se hvordan man steker en saftig biff når jeg sitter her og venter på middag. Aaargh!

Haha, auch! Har spist så mye biff den siste tiden at jeg er lei. Asiatisk derimot, om nom.

Lenke til kommentar

ME er jo kjipt. Men så lenge man har et forumhorum så for man sosialisert seg på sett og vis.

Er mer sosial nå, enn jeg var rundt nov-des. Da var jeg så dårlig at jeg lå og sov omtrent hele døgnet. Var bare opp for å spise og dusje, så la jeg meg igjen. Synes det er greit å sitte på forumet, når jeg ikke gidder å prate med venner og bekjente. Blir fort spørsmål om at jeg må være med på x og y.

Nå er jeg ute i helgene, og noen dager i uka. Avhenger helt av hva jeg gjør på dagene, og hvor mye energi det krever.

Lenke til kommentar

Er mer sosial nå, enn jeg var rundt nov-des. Da var jeg så dårlig at jeg lå og sov omtrent hele døgnet. Var bare opp for å spise og dusje, så la jeg meg igjen. Synes det er greit å sitte på forumet, når jeg ikke gidder å prate med venner og bekjente. Blir fort spørsmål om at jeg må være med på x og y.

Nå er jeg ute i helgene, og noen dager i uka. Avhenger helt av hva jeg gjør på dagene, og hvor mye energi det krever.

ME.. kanskje jeg har ME.. hvis jeg finner på å legge meg ned på sofaen mens jeg lager middag er jeg fuckd... da kan jeg bare glemme trening og dvs.

Lenke til kommentar

En kompis av meg har ME. Han måtte avslutte studiet jeg gikk flere ganger ila. første år fordi han ikke klarte å fullføre, men da jeg gikk andreåret kom han endelig tilbake i god nok form til å fullføre bachelorgraden sin, men han brukte også mye tid på rekonvalesens og var i varmere strøk i flere måneder av gangen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...