Datasmurf Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Når er det vanlig å drikke seg draitings i halloweensammenheng...dato Fra 1. oktober til 30. november. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) HOLY SHIT YEAH!!! Forelser legger ut løsningsforslag på exel men de er låst, men jeg klarte å få åpnet den. Litt latskap, jeg vet... kan det egentlig, tar bare så lang tid å lage det Endret 25. september 2013 av multisync Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Evt. At man synes det blir mer og mer koselig Om jeg ikke liker at personen gjør det, blir det bare mer og mer irriterende. Skal jeg godta det, må det kompenseres på et annet felt. Det å ha en fuckfriend er bedre enn å ha dame. Du har skjønt det. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Om jeg ikke liker at personen gjør det, blir det bare mer og mer irriterende. Skal jeg godta det, må det kompenseres på et annet felt. . Med en suss på pannen Endret 25. september 2013 av Fasit Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Med en suss på pannen Nei. Med noe som får meg interessert i han som person. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Får man kjøpt koffeinpiller e.l. lovlig i Norge? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Jada, jeg har skapet fullt etter at jeg glemte å avslutte forsendelse etter forsendelse. Kan sjekke hva de het, om du vil? Edit: Eller bare gi deg linken. http://www.koffeinpillen.no/ Bare be warned, de bruker gothia som regnskapsfirma, så vær forberedt på små panicattacks hver gang de sender regning. Endret 25. september 2013 av Nie Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Nei. Med noe som får meg interessert i han som person. dig bick ? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 I got a dig bick. You that read wrong. You read that wrong too. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Gymgrossisten.no Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Vinteren nærmer seg ....... Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) dig bick ? Da er han et sexobjekt, fortsatt ikke noe som gjør at jeg blir interessert i han som person Endret 25. september 2013 av Cakenommy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Har hatt èn fuckbuddie, der det gikk problemfritt. Var to år, litt av og på. Vant med å ikke trenge å tenke på slikt. Så frustrasjonen ble ekstra sterk. Men, du har rett i at det beste er å vinkle det til noe positivt.Finn deg en som har dame:D Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Finn deg en som har dame:D Må isåfall være et åpent forhold. Har ingen ønsker om å være en del av grunnen, til at et forhold går til helvete. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Må isåfall være et åpent forhold. Har ingen ønsker om å være en del av grunnen, til at et forhold går til helvete. Hvorfor ikke bare gå ut på byen og finne deg et ligg. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Hvorfor ikke bare gå ut på byen og finne deg et ligg. Aldri hatt ONS, og har ingen planer om det heller. Kjenner meg selv godt nok, til at jeg vet at jeg ikke får noe ut av det. 1 Lenke til kommentar
Ryuu Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Clear Blue Water ~ Oceanlab ~ Ferry Corsten Mix Tester anlegget mitt litt. XD Ikke akkurat den beste youtube kvaliteten det her men det funka greit. Forresten kan noen av dere fortelle meg hvordan jeg bruker ordentlige youtube linker med bilde? Finner ikke noe youtube ikon.Vet ikke hvordan denne siden fungerer med youtube. Sorry for å være ett papphue men hjelp? Endret 25. september 2013 av Ryuu Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) http://youtu.be/B-XNIdZtsw4 Clear Blue Water ~ Oceanlab ~ Ferry Corsten Mix Tester anlegget mitt litt. XD Ikke akkurat den beste youtube kvaliteten det her men det funka greit. Forresten kan noen av dere fortelle meg hvordan jeg bruker ordentlige youtube linker med bilde? Finner ikke noe youtube ikon.Vet ikke hvordan denne siden fungerer med youtube. Sorry for å være ett papphue men hjelp? Bruk full editor Spesiell BB kode Helt nederst finner du youtube Paste inn B-XNIdZtsw4 Voila! (likte ikke sangen din) : ( Endret 25. september 2013 av Realzi 1 Lenke til kommentar
Ryuu Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Bruk full editor Spesiell BB kode Helt nederst finner du youtube Paste inn B-XNIdZtsw4 Voila! (likte ikke sangen din) : ( Takk skal du ha! Fatta det nu. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg