Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Ser den med at du blir frustrert, men det skjer ca i alle tilfeller med "fuckbuddies", om man lar det gå en stund. En av personene får følelser til slutt, det funker ikke i lengden. Det er min erfaring hvertfall. Du får heller vri det til noe positivt, at du er en flott person folk gjerne vil bli sammen med. Eller noe i den duren.

 

Har hatt èn fuckbuddie, der det gikk problemfritt. Var to år, litt av og på. Vant med å ikke trenge å tenke på slikt. Så frustrasjonen ble ekstra sterk. Men, du har rett i at det beste er å vinkle det til noe positivt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er for lenge til jeg kan høre Urfaust skikkelig igjen. :-----------(

 

Hvordan er EPen?

Hehe, en av grunnene til at jeg ikke skal på utveksling. Ødelegger for samlemanien og lytting av musikk. Hvordan står det til i utlandet? Vi driver å planlegger tur til Sverige for å se Death in June nå, kjipern at du ikke får blitt med.

 

Endret av Vowels
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig.

 

Jeg synes singelen er jævelig rå, noe av det beste de har gitt ut, faktisk. Spliten med King Dude er veldig døv i forhold, ganske skuffende etter man har snurret førstnevnte. Null trøkk, er vel ment som en "stemnings" låt, men funker ikke når det kun er ett spor. Hadde nok fungert bedre om det kom noe mer etterpå.

 

Ikke hørt bandet du nevner, sjekkes ut!

 

Ah! Da gleder jeg meg til jeg får sjekka ut singlen. Om låta er i nærheten av bandets beste låter snakker vi godlåt, ja.

 

Gauhaert var et av de andre bandene til IX. Det er ekstremt mye Urfaust over bandet. Fyllesynging med celtiske undertoner. MA kategoriserer bandet som "raw celtic folk metal" eller noe, men jeg ser på det mer som en celtisk Urfaust. Er ikke no' "humpa humpa" folk metal, men mer Isengardish. Meget kult band.

 

 

Haha, jeg vet jo ikke jeg, jeg har da ikke studert det før, har du liksom?? :p

 

 

Selvfølgelig. Har studert mange rumpehull opp igjennom åra.

Endret av Cutman
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Har du vært på trening enda? Bruker å hjelpe.

 

Har fullført seks uker av treningsprogrammet, så nå er det én ukes hvile. Kjenner jeg er rastløs. Og i dag føler jeg meg jævlig stygg.

Lenke til kommentar

Har hatt èn fuckbuddie, der det gikk problemfritt. Var to år, litt av og på. Vant med å ikke trenge å tenke på slikt. Så frustrasjonen ble ekstra sterk. Men, du har rett i at det beste er å vinkle det til noe positivt.

Digg med det, hadde 1 selv men hun begynte og ringe så mye at jeg stakk av xP

 

Hadde 1 periode hvor jeg bare kunne sende meldinger til damer jeg hadde vært med før og så kom de .

Good times .

 

Si ifra visst du kjeder deg en kveld så kan vi lage vår egne safety words and shit, gonna be a blast. :tease:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har fullført seks uker av treningsprogrammet, så nå er det én ukes hvile. Kjenner jeg er rastløs. Og i dag føler jeg meg jævlig stygg.

Du kan jo ta en liten treningsøkt, bare for å bli kvitt rastløsheten. Og siden du føler deg stygg idag, så kan du bruke kvelden på egenpleie; skrubb, ansiktsmaske, chille i badekaret etc.

 

Digg med det, hadde 1 selv men hun begynte og ringe så mye at jeg stakk av xP

 

Hadde 1 periode hvor jeg bare kunne sende meldinger til damer jeg hadde vært med før og så kom de .

Good times .

 

Si ifra visst du kjeder deg en kveld så kan vi lage vår egne safety words and shit, gonna be a blast. :tease:

Nei takk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Du kan jo ta en liten treningsøkt, bare for å bli kvitt rastløsheten. Og siden du føler deg stygg idag, så kan du bruke kvelden på egenpleie; skrubb, ansiktsmaske, chille i badekaret etc.

 

 

Har gjort det allerede. Men godt var det.

 

Skal gå meg en tur etterpå, om 2-3 timer. Nå må jeg jobbe med skolearbeid og et par andre ting. Greit å få det unnagjort.

Lenke til kommentar

Sier du nei til alle rusmidler? Hvor går grensen?

Eneste rusmidlet jeg inntar er koffein via Cola og lignende. Drikker ikke engang kaffe.

Jeg har ikke drukket alkohol på 5 måneder. Kan jeg definere meg selv som avholds?

Tja... Har du planer om å begynne å drikke igjen? Du er kanskje avholds nå, men hvor lenge? :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...