Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har et forførende vesen vettu Nommy.

 

"Douchebags gone good"

 

Vet selv med erfaring at fyren kan være en 10'er, uten at jeg bryr meg en døyt. Tror heller det har noe med at jeg gir totalt faen i personen, og kjører mitt eget løp.

 

 

 

I dag har jeg en dårlig dag.

Har du vært på trening enda? Bruker å hjelpe.

Lenke til kommentar

Det er ikke normalt å kysse fuckfrienden sin god natt. kose seg inntil og gi hadekyss, right?

Er ingen fasit på sånt. Noen vil ha den pakken, mens andre bare vil dra så fort som mulig.

 

Synes forresten du virker litt tryhard badass med alt dette skriveriene rundt sexutenfølelserwoho opplegget ditt, men whatever floats your boat osv. Personlig gir det meg lite om null følelser er involvert, omtrent like greit å bare runke.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Er ingen fasit på sånt. Noen vil ha den pakken, mens andre bare vil dra så fort som mulig.

 

Synes forresten du virker litt tryhard badass med alt dette skriveriene rundt sexutenfølelserwoho opplegget ditt, men whatever floats your boat osv. Personlig gir det meg lite om null følelser er involvert, omtrent like greit å bare runke.

Prøver ikke i det heletatt. Du må nå bare ha det inntrykket, om du vil. Blir bare veldig frustert, når dette skjer gang på gang.

 

Vil jo gjerne ha følelser for noen, men er ikke klar for det og venter heller til jeg finner noen jeg vil være sammen med. Ser heller ikke poenget med å stresse med sånt. Man tar det som det kommer.

Lenke til kommentar

Prøver ikke i det heletatt. Du må nå bare ha det inntrykket, om du vil. Blir bare veldig frustert, når dette skjer gang på gang.

 

Vil jo gjerne ha følelser for noen, men er ikke klar for det og venter heller til jeg finner noen jeg vil være sammen med. Ser heller ikke poenget med å stresse med sånt. Man tar det som det kommer.

Ser den med at du blir frustrert, men det skjer ca i alle tilfeller med "fuckbuddies", om man lar det gå en stund. En av personene får følelser til slutt, det funker ikke i lengden. Det er min erfaring hvertfall. Du får heller vri det til noe positivt, at du er en flott person folk gjerne vil bli sammen med. Eller noe i den duren.

 

Isengard kun.

Lenge siden jeg har hørt på, topp band egentlig. Hva synes du om de nye Urfaust låtene mr?

Lenke til kommentar
Lenge siden jeg har hørt på, topp band egentlig. Hva synes du om de nye Urfaust låtene mr?

 

Isengard er helt topp. Spesielt Vinterskugge er vilt bra, men jeg liker begge utgivelsene veldig godt.

 

Ikke hørt, men sjekkes vel ut ganske snart. Har trua, for å si det sånn. Ekstremt solid band. Hva synes du?

 

Forresten, hva synes du om Gauhaert? Ygwaet Gwyr Gwynn Novi har blitt spilt mye i det siste. Herlige saker.

Jeg vil tro jeg er uenig ja :p

 

Så du foretrekker et stygt rumpehull over et pent ett?

Lenke til kommentar

 

Isengard er helt topp. Spesielt Vinterskugge er vilt bra, men jeg liker begge utgivelsene veldig godt.

 

Ikke hørt, men sjekkes vel ut ganske snart. Har trua, for å si det sånn. Ekstremt solid band. Hva synes du?

 

Forresten, hva synes du om Gauhaert? Ygwaet Gwyr Gwynn Novi har blitt spilt mye i det siste. Herlige saker.

Enig.

 

Jeg synes singelen er jævelig rå, noe av det beste de har gitt ut, faktisk. Spliten med King Dude er veldig døv i forhold, ganske skuffende etter man har snurret førstnevnte. Null trøkk, er vel ment som en "stemnings" låt, men funker ikke når det kun er ett spor. Hadde nok fungert bedre om det kom noe mer etterpå.

 

Ikke hørt bandet du nevner, sjekkes ut!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...