Addan Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Grovfjord i sør-troms. Og de bil-gutta kom fra Harstad stort sett og rappa alle damene våre i ungdomsskolen.Det er bare sykt. Hva andre interesser kan de ha enn å tafse på småjentepupper, liksom? Når jentene fortsatt er på stadiet der de tegner hester på penalet sitt, og gutten er i 20-årene. Norsk bondekultur i et nøtteskall hva syslet egentlig foreldrene og den lokale lensmannen med da? Litt merkelig å la 20 åringer henge med dattern sin... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) De gjorde det bare når foreldrene ikke var der, vettu. Karen kom nok ikke på besøk hjemme og hang på jenterommet, nei. Det var en veldig utstrakt drikkekultur blant unger som foreldre ikke visste noe om. "Mine barn er jo engler". *skylappmodus on* Fylla så fort man hadde muligheten og noen var alene hjemme en helg. Alltids noen over 18 som kjøpte øl til oss, og sprit ordna man i kjellern hos fattern som drev hjemmebrent. Med 99% dårlig resultat (les: spying i 2 timer). Endret 22. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) yess!!! Jeg fant igjen det beste spillet noensinne! Bedre enn Heroes 3!Little Fighters 2 Sikkert et veldig sent svar, MEN: Det var en sorgens dag da de avsluttet utviklingen av LF2. Fikk lyst til å se om de har oppdatert nå... Zamg! Marti har jo laget en oppfølger. Eller remake eller wtf. Jeg forstår ikke mandarin. :| Men jeg forstår den er kommersiell, og kun selges i Hong Kong. Oh yay. :< Endret 22. mars 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Som Bytex er jeg også vant med at det kom gutter i 20-30-årene og tok jentene "våre" da vi gikk i 7. - 9. (ikke så mye i 10. lenger). De peneste og mest utvikla (kropslig) jentene var sammen med gutter med rånebil på 25 år, mens vi stakkarene som hadde sykkel og moped bare, vi sleit med det som var igjen, samt småjentene som så opp til oss, men de var jo ikke noe for oss. Og nå føler jeg meg til tider litt som en av de på 25 meg selv. Bortsett fra at jeg ikke har dame på ungdomsskolen, sjans på noen av de, lappen eller bil. Men det skal det bli en forandring på, bare jeg kommer meg hjem til Steinkjer så jeg får pult, yay ^^ (Og for de som ikke tok 'an, det var en spøk, jeg føler meg spøkefull i dag, jeg har kaker, yay) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Sikkert et veldig sent svar, MEN: Det var en sorgens dag da de avsluttet utviklingen av LF2. Fikk lyst til å se om de har oppdatert nå... Zamg! Marti har jo laget en oppfølger. Eller remake eller wtf. Jeg forstår ikke mandarin. :| Men jeg forstår den er kommersiell, og kun selges i Hong Kong. Oh yay. :< Bedre sent enn aldri. Idag skal jeg spise familiemiddag, så spille Rollercoaster Tycoon 3 til langt på natt . Seriøst, prøvde stage mode på crazy . Umulig selv med 7 computere på laget som var han beste fyren (siste "bossen" om du vil). Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Idag skal jeg spise familiemiddag, så spille Rollercoaster Tycoon 3 til langt på natt .Seriøst, prøvde stage mode på crazy . Umulig selv med 7 computere på laget som var han beste fyren (siste "bossen" om du vil). Hah. Det der har jeg og en annen mednerd fullført med bare oss to, på samme tastatur... Men da hadde vi spilt titt og ofte, siden lenge før Stage Mode i det hele tatt var med i spillet. Jeg må velge mellom dilling i LoTRO og å legge Europa under meg som Skottland i M2TW. Også skal jeg se Monty Python's The Meaning of Life på NRK3 (!) og Highlander (ikke på NRK3) i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Jeg tok i rå kjøttdeig. Helvete så ekkel konsistens. oO Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Æææsj, du tok i rå kjøttdeig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Neeei! Det er digg å ta på. Jeg har lyst til å ligge meg i kjøttdeig og kna det mellom tærne mine! ...Jeg er enig, rått kjøtt generelt er noe jævla dritt. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Æææsj, du tok i rå kjøttdeig. Vel. Nå spiser ikke jeg rødt kjøtt da, så jeg syns kjøttdeig er ekkelt nok i seg selv. Å ta på er direkte motbydelig. Neeei! Det er digg å ta på. Jeg har lyst til å ligge meg i kjøttdeig og kna det mellom tærne mine! ...Jeg er enig, rått kjøtt generelt er noe jævla dritt. Du er ekkel. =D Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 eeeew! ja fy faen, rå kjøttdeig. æsj, lissom. Hvordan skal man lage pizza uten kjøtteig? neitakk, ingen vegetarpizza for meg. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 hun er 23 han er 41... ekkelt? Whatever floats their boat, det er det viktigste her i verden, at folk må få gjøre som de selv vil så lenge de ikke skader andre! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Jeg tok i rå kjøttdeig. Helvete så ekkel konsistens. oO Den skal ikke inntas rå. Det er mye som har ekkel konsistens før det er tilberedt. Unger, f.eks. Ny signatur med den beste dialekten noensinne. This one thinks so. Endret 22. mars 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Kexxy: Vegetarpizza kan tydeligvis være bedre enn ikke-vegetarpizza, i følge mange kjøttetere jeg kjenner. Zealuu: Du er syk, vet du det? Også, generelt angående det der med aldersforskjell: Aldersforskjell blir ekkelt når den ene er prepubertal og den andre ferdig med puberteten. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Nie: Jeg er jo sååå glad i kjøtt generelt at jeg må spise det når det finnes gode veggisalternativer. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Planter er mat for dyr, sånn at vi slipper å gnage på bein. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Jeg liker frossen-pizza bedre enn hjemmelaget. Er jeg sær? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Jeg liker frossen-pizza bedre enn hjemmelaget.Er jeg sær? Ja, men ikke primært derfor. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Aha. Chipotle i sår er vonde saker. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Er det noen filmer på tv2 eller nrk 1 i kveld? Jeg er lei alle fimene mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg