Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er dårligere beinplass på fly enn på buss, for å være ærlig. I alle fall med Norwegian, SAS og Widerøe.

Vel, de billigste klassene til KLM og Icelandair også, for den saks skyld.

 

For øvrig - til tross for at jeg ikke har inntatt noe alkohol eller andre rusmidler, og ikke føler meg spesielt syk - er jeg så svimmel at jeg sliter med å sitte oppreist. Hjelper ikke å legge seg. Trodde kanskje det var fordi jeg nesten ikke har spist siden fredag aften, men så igjen så ligger det en eim av kullos og olje inne på rommet mitt, som jeg ikke aner hvor kommer fra.

Lenke til kommentar

Har ikke klart å få i meg noe før i ettermiddag. Da fikk jeg i meg fire veldig grove brødskiver med skinke og ost, og svimmelheten forsvant.

I går prøvde jeg å spise brød til frokost, men det smakte overdrevent gjær, så jeg klarte bare en skive. Til middag var det biff stroganoff, men jeg klarte ikke å få ned en tallerken engang. Eide ikke matlyst. :S

 

Da jeg gikk på kjøkkenet i formiddag for å skaffe meg noe mat, ble jeg kasta ut av mamma som var fly forbanna over et eller annet.

Lenke til kommentar

 

Ganske så enig der. Har alltid problem med å sitte skikkelig på fly

Er helt jævlig. Det er det verste med å ha lange bein.

 

Tror det du trenger er slutty brownies! :D

Selv om de er satans så mettende, er de også ganske kvalmende, samt at de gir ikke så mye næring. Som var akkurat det jeg trengte.

 

Tror han trenger noe slutty.

Jeg tror du forveksler meg med Staketten. Jeg trenger noen som er interessert i meg. :p

Lenke til kommentar

Ser fram til trening imorgen tidlig. Få liv i kroppen igjen etter ei hard helg! Blir definitivt hardkjøring.

En såkalt mandagstrener? Alltid er det stappet med biler rundt senteret på mandagen....lurer på hvor de forsvinner resten av uken.

Slutty jenter kan være veldig interesserte i deg. Er litt av greia deres.

Sier du at slutty jenter ikke liker slutty gutter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En såkalt mandagstrener? Alltid er det stappet med biler rundt senteret på mandagen....lurer på hvor de forsvinner resten av uken.

Vi har treningsrom hjemme. Men tenker å begynne på senter snart, lei av manualene vi har hjemme. Og vil trene mer med kompiser.

 

Trener flere ganger i uka, enn bare mandag. Av og til i helgene, spørs hva som skjer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...