Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det kan være mye, Smurfen.

Alt ifra å ikke takke nei til et nach, dra frekke punchlines på folk på byen, bare være spontan og dra ut på en ukedag enda du har forpliktelser dagen derpå, kjøre fort og legge bilen i brei, hoppe i fallskjerm og strikk, rusmidler, utforske sex, reise rundt omkring uten å egentlig vite hvor du skal, bare ta shit som det kommer. etc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I så fall er jeg eventyrlysten. :D

Jeg takker sjelden nei til nach, om jeg ikke er så full at jeg ikke klarer å stå oppreist - da er det taxi hjem og krype i seng.

Jeg er frekk i kjeften når jeg drikker.

Jeg er spontan og elsker å gå ut midt i uka, selv om jeg har jobb eller eksamen dagen derpå. Det å sitte der med noia og tømmermenn og samtidig prøve å overbevise alle om at du er frisk og rask er en interessant opplevelse. Begynte å bli ganske dreven etter hvert også.

Kjøre fort gjør jeg ikke, siden jeg kun har en scooter, men i nedoverbakke kan jeg få den opp i 70. :p

Hoppe i fallskjerm og strikk har jeg ikke prøvd, men jeg kunne absolutt tenkt meg fallskjerm. Og paragliding. Samt en windsuit, men føler at jeg ikke har den rette fysikken til akkurat det.

Rusmidler takker jeg stort sett ja til, utforske sex er alltid gøy, reise rundt på måfå er kult til pengene tar slutt, og ta ting som det kommer gjør jeg hver dag. Jeg har gitt opp å ha noen overordentlige planer.

Lenke til kommentar

Livet skal ikke være planlagt. Det som er morsomt er når man får slengt overraskelser rett i trynet, og må ta de på en strak arm. I enkelte eller flere tilfeller er de overraskelsene, mer som en utfordring.

Jeg er så vant med å få det som jeg vil. At jeg har begynt å blitt lei av hele tilværelsen nå. Enda jeg er frekk som få, får fortsatt alt servert på sølvfat. Trenger noe nytt! Vil ha noen som gir meg en utfordring. Bortskjemt, liten drittunge right here!

Lenke til kommentar

Alt ifra å ikke takke nei til et nach, dra frekke punchlines på folk på byen, bare være spontan og dra ut på en ukedag enda du har forpliktelser dagen derpå, kjøre fort og legge bilen i brei, hoppe i fallskjerm og strikk, rusmidler, utforske sex, reise rundt omkring uten å egentlig vite hvor du skal, bare ta shit som det kommer. etc.

Ikke beskriv livet mitt online.

thx

Sånn går det når du er heit, vett.

Ja, jeg har den effekten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Kom te Bergen!
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...