Reconzile Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Güten morgen alle sammen Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Du veit der er ein rar start på morgon når du drømte du var ein snegle i natt. .. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Toolshed Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Ja, helt sant. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 hei! har hørt du drikker melk rett fra jura? er dette sant?? jur som i boobs? haha, nei, damer med melkespreng er ikke akkurat å forakte Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Leste på Dagbladet at dei har kåret ein Muslimsk miss America. Synest det er til de graders idioti når ein Amerikansk mann skriver at miss America burde vere Amerikansk. (hun var født i NY ikkje at det var så relevant) Ufattelig kor dumme nokon folk kan vera rett og slett Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 jur som i boobs? haha, nei, damer med melkespreng er ikke akkurat å forakte Nå er jeg ikke sikker på hva du prøvde å få frem her, Spleen, men du får det til å fremstå som at du liker damer med melkespreng. Dobbel negativ etc. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Jeg har ikke lest de to andre bøkene, derfor kan jeg ikke svare. Det var bare et spørsmål. Ikke meningen å prøve å være formell. Spørsmålet mitt var jo om du hadde lest de to andre bøkene òg, og dermed kunne sammenlikne, så da var det jo bare å svare nei. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Du veit der er ein rar start på morgon når du drømte du var ein snegle i natt. ..Jeg drømte at jeg traff Cakenommy i byen der jeg bor. Og vi hang sammen hele dagen. Så traff jeg noen andre fra forumet, men husker ikke hvem det var. Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Jeg drømte at jeg traff Cakenommy i byen der jeg bor. Og vi hang sammen hele dagen. Så traff jeg noen andre fra forumet, men husker ikke hvem det var. Sikkert meg. Den skumle fyren borti hjørnet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Bundy! Visste du dette? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 For en grusom håndskrift. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Enig, men etter mye om og men, og litt viljestyrke, kommer du deg gjennom det. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 1000 innlegg mofos Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Jeg drømte at jeg traff Cakenommy i byen der jeg bor. Og vi hang sammen hele dagen. Så traff jeg noen andre fra forumet, men husker ikke hvem det var. Gjorde vi noe spennende? Gleder meg til helg. Heimertfylla på storfest med Mariokart-turnering, og litt andre morosaker. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Høres absolutt kurant ut det, Cakenommy. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Gjorde vi noe spennende? Gleder meg til helg. Heimertfylla på storfest med Mariokart-turnering, og litt andre morosaker. Nei, ikke som jeg kan huske. Merkelig at av alle forumbrukere jeg kunne drømt om valgte hjernen min deg. Du er ikke den type person jeg vanligvis holder meg med. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Nei, ikke som jeg kan huske. Merkelig at av alle forumbrukere jeg kunne drømt om valgte hjernen min deg. Du er ikke den type person jeg vanligvis holder meg med. Jeg har den effekten på folk. Neida. Kresen på hvordan folk jeg omgås med selv. Vil gjerne være med slike som er like eventyrlystne som meg. For da slipper jeg at noen holder meg tilbake for eks. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Definer eventyrlysten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg