Cakenommy Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Og det er vel kanskje ikke så rart? Mtp at det er dine ører? Kjeft, Lubben. Tja, er ikke så sikker, for det lå på bordet tidligre. Men vet ikke, hun var bare mye mer klar kroppspråket da vi møttes tidligre, og det tok meg 3 sec. å se at hun var veldig interressert. Rart at hun ikke fulgte opp det tilbudet om daten. Virker mer som en avvisning, med måten hun oppfører seg på. Av og til lurer jeg på om Cakenommy tenker på noe annet enn sex. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Har ikke det ass nudel Rart at hun ikke fulgte opp det tilbudet om daten. Virker mer som en avvisning, med måten hun oppfører seg på. Jojo, vi var jo på date, og det var da det var så rart, så få heller prøve igjen en annen dag og se. Endret 16. september 2013 av multisync Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Kjeft, Lubben. Hvorfor er du sur på meg, men ikke på Dysfunctional som skriver akkurat det samme! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 I morgen er planen å sitte i tullemøte dagen lang, for så å dra på gokart-kjøring. Etter det? Fire uker ferie. Fuck yes. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Da er svaret: aldri. Fuck deg. I morgen er planen å sitte i tullemøte dagen lang, for så å dra på gokart-kjøring. Etter det? Fire uker ferie. Fuck yes. GTA V? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Har ikke det ass nudel Jojo, vi var jo på date, og det var da det var så rart, så få heller prøve igjen en annen dag og se. Gi meg nr hennes så skal jeg snakke med a for deg. I morgen er planen å sitte i tullemøte dagen lang, for så å dra på gokart-kjøring. Etter det? Fire uker ferie. Fuck yes. Kan jeg være med Fuck deg. Skjer ikke. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hvorfor er du sur på meg, men ikke på Dysfunctional som skriver akkurat det samme! Lol. Tok en Lubben, og dro en småfrekk kommentar til motsatt kjønn. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Bæsja blod. Diggedigg. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Jojo, vi var jo på date, og det var da det var så rart, så få heller prøve igjen en annen dag og se. Bra det ble date da. Men høres fortsatt ut som en avvisning, men for din del er det forhåpentligvis ikke det. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Gi meg nr hennes så skal jeg snakke med a for deg. Haha, yeah right. Det tenker jeg er akkurat det hun trenger, snakke med ei ungjente Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Bra det ble date da. Men høres fortsatt ut som en avvisning, men for din del er det forhåpentligvis ikke det. Det var det jeg også trodde, helt til det virket som hun insisterte på at ja, vi skulle snakkes igjen. Så vi får nå se. Holder ikke pusten. Foretrekker et litt klarere ja, eller nei, gjør det litt lettere å gå videre. Endret 16. september 2013 av multisync Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 GTA V?Neh, har ingen planer om å spille det spillet. Trenger ferie. Kan jeg være medKan sikkert ordnes. Hvor vil du? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Bæsja blod. Diggedigg. Bæsja mais. Diggereenndigg. Haha, yeah right. Det tenker jeg er akkurat det hun trenger, snakke med ei ungjente Jeg er 19 for faen. Neh, har ingen planer om å spille det spillet. Trenger ferie. Kan sikkert ordnes. Hvor vil du? Mars. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Jeg er 19 for faen. Okeida, det går an. Men hun er fortsatt 6 år eldre enn deg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Mars.Altså, jeg kan ta deg til himmels, men Mars blir litt langt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Neh, har ingen planer om å spille det spillet. Trenger ferie. Var det ikke du som ikke dreiv med sånt da? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Var det ikke du som ikke dreiv med sånt da?Ferier? Det tar jeg meg. Ferieturer ut til utlandet og sånt? Lite. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Okeida, det går an. Men hun er fortsatt 6 år eldre enn deg. Åja. Altså, jeg kan ta deg til himmels, men Mars blir litt langt. Ta meg til himmels. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ta meg til himmels.Matbit først? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ferier? Det tar jeg meg. Ferieturer ut til utlandet og sånt? Lite. Jeg gikk bare ut i fra at det var det Nudelpus forventet. Men når jeg tenker meg om så vet jeg jo hva hun forventer, så ta henne til himmels du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg