multisync Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 De er ikke så store i dette tilfellet, så tviler litt. Kunne de bare klart å ha litt klar kommunikasjon så hadde ting være bedre. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Kanskje jeg kan hjelpe. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 De er ikke så store i dette tilfellet, så tviler litt. Kunne de bare klart å ha litt klar kommunikasjon så hadde ting være bedre. Med mindre du er direkte selv, så kaster du bare bort tid med å gå rundt grøten. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Tviler, får bare prøve å se om hun vil på en date til og se hva som skjer. Klina heftig på byen da vi møttes, men ikke stort med øyekontakt eller kyssing en gang i dag, samtidig som hun allikevel poengterte at vi skulle snakkes igjen senere. Vet ikke helt, vi har en del til felles, men samtidig er det litt aldersforskjell som jeg tror gjør henne litt usikker. Endret 16. september 2013 av multisync Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 shit, er så awkward når man skriver ahah istedet for haha med et uhell Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Tviler, får bare prøve å se om hun vil på en date til og se hva som skjer. Klina heftig på byen da vi møttes, men ikke stort med øyekontakt eller kyssing en gang i dag, samtidig som hun allikevel poengterte at vi skulle snakkes igjen senere. Vet ikke helt, vi har en del til felles, men samtidig er det litt aldersforskjell som jeg tror gjør henne litt usikker. Slapp av og la henne komme til deg. shit, er så awkward når man skriver ahah istedet for haha med et uhell Neida. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 neida overdrev litt Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Det går nok bra. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ikke ignorer meg, jævla katte. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hva vil du, feite sau? 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Jeg er ikke feit, jeg er lubben. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 why u so hate Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Beklager, min feil. Hva vil du, din sexylubne sau? why u so hate bc he wants to b my mate Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Når komme du og vasker? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Tviler, får bare prøve å se om hun vil på en date til og se hva som skjer. Klina heftig på byen da vi møttes, men ikke stort med øyekontakt eller kyssing en gang i dag, samtidig som hun allikevel poengterte at vi skulle snakkes igjen senere. Vet ikke helt, vi har en del til felles, men samtidig er det litt aldersforskjell som jeg tror gjør henne litt usikker. I mine ører, høres det ut som hun er ute etter sex. Endret 16. september 2013 av Cakenommy Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Når komme du og vasker? Kommer an på forventningene dine. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Kommer an på forventningene dine. Der som dine. I mine ører, høres det ut som hun er ute etter sex. Og det er vel kanskje ikke så rart? Mtp at det er dine ører? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 I mine ører, høres det ut som hun er ute etter sex. Tja, er ikke så sikker, for det lå på bordet tidligre. Men vet ikke, hun var bare mye mer klar kroppspråket da vi møttes tidligre, og det tok meg 3 sec. å se at hun var veldig interressert. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Og det er vel kanskje ikke så rart? Mtp at det er dine ører? Av og til lurer jeg på om Cakenommy tenker på noe annet enn sex. 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Der som dine. Og det er vel kanskje ikke så rart? Mtp at det er dine ører? Da er svaret: aldri. Lubb1 du er sånn småfrekk, slutt å gjør narr av andres ører. Tja, er ikke så sikker, for det lå på bordet tidligre. Men vet ikke, hun var bare mye mer klar kroppspråket da vi møttes tidligre, og det tok meg 3 sec. å se at hun var veldig interressert. Har du bytta hårsveis i det siste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg