Kexxy er sexxy! Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Ohmygawd! Så jævlig tøft! Tenk om det var iskrem! http://thegamefish.com/foam.aspx Gief iskrem plx. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Ohmygawd! Så jævlig tøft! Tenk om det var iskrem! http://thegamefish.com/foam.aspx Hadde vært litt kaldt . Men ser jævla kult ut! Nam, sjokoladeis med hvalnøttsmak og Musssiikk Stryk isen, men jeg har mulighet for! Endret 22. mars 2008 av chokke Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Jeg er forundret over at noen brukere står opp og setter seg RETT på diskusjon.no! PC på rommet ved siden av senga Jeg elsker markløft Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Ohmygawd! Så jævlig tøft! Tenk om det var iskrem! http://thegamefish.com/foam.aspx Ville IKKE badet i dø fisk. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Ville IKKE badet i dø fisk. Vi uvitende har det godt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 *liker trøndere mindre og mindre og vestlendinger og nordlendinger mer og mer* Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 *liker trøndere mindre og mindre og vestlendinger og nordlendinger mer og mer* Trøndere er søte de òg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Enig med deg der, gonjimann. Trøndere er veldig, veldig søte. *kan ikke vente med å treffe Marta og Torbjørn igjen* Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 *liker trøndere mindre og mindre og vestlendinger og nordlendinger mer og mer* Hva er så gale med Trøndere da? Jeg har fått helt hetta på denne sangen Haha. Jeg må lage en musikkvideo til Prosjekt i Fordypning og jeg tror jeg skal velge den sangen. Har en del venninner som jeg håper vil hjelpe meg, men så må jeg få lånt et studio... som jeg sikkert får, forhåpentligvis. Vært flott. Da hadde den sangen vært dødsartig å filme. Er noe gale med DevART? Jeg får IKKE opp bildet mitt i verken Galleri eller på framsiden. http://siegwarheit.deviantart.com/art/Fing...n-good-80680225 Bildet har jeg framme som en fane og funker som lenke, men på profilen min? Nei. =( Har skjedd med TRE bilder nå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Jaja, feen, du vet hva jeg har erfart med distanseforhold. You are hereby warned. Dere kommer bare til å bli triste og fortvilte etterhvert som tiden går og all kontakt kun er MSN eller telefon. Det er ikke fett å ha en kjæreste man aldri får holdt i armene, kysset eller klemt eller ha sex med. Nei, sånt er bare tull. Jeg har vært der 2 ganger. Man er så "forelsket" i starten, så blir man mere og mere fortvilet etterhvert. Endret 22. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Jeg vet åssen du har hatt det med distanseforhold, men jeg synes det er verdt et forsøk. Og vi visste tross alt hva vi gikk inn i. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Jaja, feen, du vet hva jeg har erfart med distanseforhold. You are hereby warned. Dere kommer bare til å bli triste og fortvilte etterhvert som tiden går og all kontakt kun er MSN eller telefon. Det er ikke fett å ha en kjæreste man aldri får holdt i armene, kysset eller klemt eller ha sex med. Nei, sånt er bare tull. Jeg har vært der 2 ganger. Man er så "forelsket" i starten, så blir man mere og mere fortvilet etterhvert. Skal ikke se bortifra at hun har vært der. Hun liker å reise. Får det opp jeg, Carl. Lenken funker fint, men det fins ikke i galleriet mitt. =( Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Hun reiser rundt ganske mye, å bytte litt på destinasjonen skader ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Venna mine her i Trøndelag er de jeg kan stole minst på, de som glemmer flest avtaler, de som ditcher meg mest, og jeg blir oftere plaget og harsellert med på byen i Trøndelag enn f.eks. på byen i Stavanger. Dessuten er slekta i Rogaland og Bergen tusen ganger bedre enn slekta i Trøndelag. Venner i Bergen stiller faktisk opp og lar meg ringe de, uansett tidspunkt når jeg ligger der alene med de verste angstanfallene og panikk og bare vil dø, i motsetning til trønderne som ikke helt vet hva de skal si eller som spør meg om jeg ikke kan ta det i morra når de våkner i stedet. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Jeg vet åssen du har hatt det med distanseforhold, men jeg synes det er verdt et forsøk. Og vi visste tross alt hva vi gikk inn i. Jaja. glhf Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 nå skal jeg gå meg en tur Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 yess!!! Jeg fant igjen det beste spillet noensinne! Bedre enn Heroes 3! Little Fighters 2 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Uff... Skjermen på telefonen min ble knust på vei ned fra hytta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg