Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*liker trøndere mindre og mindre og vestlendinger og nordlendinger mer og mer*

Hva er så gale med Trøndere da? :p

Jeg har fått helt hetta på denne sangen

Haha. Jeg må lage en musikkvideo til Prosjekt i Fordypning og jeg tror jeg skal velge den sangen. Har en del venninner som jeg håper vil hjelpe meg, men så må jeg få lånt et studio... som jeg sikkert får, forhåpentligvis. Vært flott. :) Da hadde den sangen vært dødsartig å filme.

Er noe gale med DevART? Jeg får IKKE opp bildet mitt i verken Galleri eller på framsiden. http://siegwarheit.deviantart.com/art/Fing...n-good-80680225 Bildet har jeg framme som en fane og funker som lenke, men på profilen min? Nei. =( Har skjedd med TRE bilder nå.

Lenke til kommentar

Jaja, feen, du vet hva jeg har erfart med distanseforhold. You are hereby warned. Dere kommer bare til å bli triste og fortvilte etterhvert som tiden går og all kontakt kun er MSN eller telefon. Det er ikke fett å ha en kjæreste man aldri får holdt i armene, kysset eller klemt eller ha sex med. Nei, sånt er bare tull. Jeg har vært der 2 ganger. Man er så "forelsket" i starten, så blir man mere og mere fortvilet etterhvert.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Jaja, feen, du vet hva jeg har erfart med distanseforhold. You are hereby warned. Dere kommer bare til å bli triste og fortvilte etterhvert som tiden går og all kontakt kun er MSN eller telefon. Det er ikke fett å ha en kjæreste man aldri får holdt i armene, kysset eller klemt eller ha sex med. Nei, sånt er bare tull. Jeg har vært der 2 ganger. Man er så "forelsket" i starten, så blir man mere og mere fortvilet etterhvert.

Skal ikke se bortifra at hun har vært der. Hun liker å reise. :)

Får det opp jeg, Carl.

Lenken funker fint, men det fins ikke i galleriet mitt. =(

Lenke til kommentar

Venna mine her i Trøndelag er de jeg kan stole minst på, de som glemmer flest avtaler, de som ditcher meg mest, og jeg blir oftere plaget og harsellert med på byen i Trøndelag enn f.eks. på byen i Stavanger.

Dessuten er slekta i Rogaland og Bergen tusen ganger bedre enn slekta i Trøndelag.

Venner i Bergen stiller faktisk opp og lar meg ringe de, uansett tidspunkt når jeg ligger der alene med de verste angstanfallene og panikk og bare vil dø, i motsetning til trønderne som ikke helt vet hva de skal si eller som spør meg om jeg ikke kan ta det i morra når de våkner i stedet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...