Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Fysj, jeg trenger kos. Kjedelig helg. Må gjøre skolearbeid, kjøpe feit bok, gjøre litt mer skolearbeid, lese den feite boken, så vurdere søvn før skolen.

Samt ingen dame. -_-

<?php 
$carl = getenv("REMOTE_ADDR"); 
echo "Your location is " . $_PROBABLY_HELL; 
?>

*kaste dame på, og gjøre lekser for.

Mot at du hjelper meg med litt php xD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fysj, jeg trenger kos. Kjedelig helg. Må gjøre skolearbeid, kjøpe feit bok, gjøre litt mer skolearbeid, lese den feite boken, så vurdere søvn før skolen.

Samt ingen dame. -_-

<?php 
$carl = getenv("REMOTE_ADDR"); 
echo "Your location is " . $_PROBABLY_HELL; 
?>

*kaste dame på, og gjøre lekser for.

Mot at du hjelper meg med litt php xD

Kan du gjøre unna Flash og lese noen-og-100/200-sider-for-4-prøver, så værsågod. =)

Nei, jeg er nok ny på PHP. Har bare lekt meg med det i noen timer (nesten 20 timer! yay) men det er svært gunstig.

Noen i Espeland/Arna-området som gidder kaste en Fanta bort til meg? Jeg trenger noe oppfriskende. :p

PS: Fin dag idag...

Lenke til kommentar
Kan du gjøre unna Flash og lese noen-og-100/200-sider-for-4-prøver, så værsågod. =)

Nei, jeg er nok ny på PHP. Har bare lekt meg med det i noen timer (nesten 20 timer! yay) men det er svært gunstig.

Noen i Espeland/Arna-området som gidder kaste en Fanta bort til meg? Jeg trenger noe oppfriskende. :p

PS: Fin dag idag...

Jammen, da sier vi det slik. Er fersk på php selv. Har lekt meg med det i 2 år snart, though xD

*kaste fanta på*

Lenke til kommentar
To år? Da skal du vel kunne gjøre en del? Kanskje JEG burde spørre DEG om hjelp? Hmm? ;) Ser ut som du klarer deg fint (utifra det jeg ser i den korte bloggen din).

PS: Kule bilder du og Eplefe har tatt.

Jeg... har aldri gått inn for å lære det xD Men nå har man gått til anskaffelse av Zend Studio 6, så får vi se hva det blir til :) (scriptet som er brukt i bloggen, er det ikke jeg som har lagd, though)

Og tusen takk for den. :) Så vidt jeg husker var det bare ett bilde, av de vi tok som ble lagt ut, men, jah :)

Lenke til kommentar
*kaste fanta til SiegWarheit*

Lenge siden sist, din tøs. :|

Fordi NOEN (les: alle) ikke kom på treff. Ja, er en stund siden. Går det flott med deg? ^^

To år? Da skal du vel kunne gjøre en del? Kanskje JEG burde spørre DEG om hjelp? Hmm? ;) Ser ut som du klarer deg fint (utifra det jeg ser i den korte bloggen din).

PS: Kule bilder du og Eplefe har tatt.

Jeg... har aldri gått inn for å lære det xD Men nå har man gått til anskaffelse av Zend Studio 6, så får vi se hva det blir til :) (scriptet som er brukt i bloggen, er det ikke jeg som har lagd, though)

Og tusen takk for den. :) Så vidt jeg husker var det bare ett bilde, av de vi tok som ble lagt ut, men, jah :)

Haha, så du har gått 2 år uten å gå inn for deg? Vel, jeg skal ikke si noe -- var slik for meg med HTML det første året, så solgte jeg en webside til en kompis for noen hundrelapper, og nå selger jeg websider for tusenlapper. Skal ikke så mye til for å lære noe når man setter seg inn i det. ;)

PHP luv<3

Jeg refererte til bildene som kan bli funnet i dA kontoene deres, ikke bare den dere gjorde sammen. :)

Jeg kjeder meg..

Jeg vil også ha fanta.

Jeg fryser.

Jeg vil ha is.

Jeg vil ha cola.

Jeg vil ha sprite.

Jeg vil ha teppet mitt.

Jeg savner dyna mi.

Jeg har vondt i øyet..

=( Kan få bittelitt fanta av meg? Har også pistasjeis! Har verdens nestbeste seng også, men den må jeg nok beholde selv (ang. dyne). =P

Endret av Riot™
Lenke til kommentar
mrbjoern: bytt avatar, sett på no kaninører eller en kyllingdrakt på han fyren. jula er ferdi for lengst

"L" (om det er den karakteren - ligner) fra Death Note tegneserien ER en kanin fra før av -- vet ikke om noen som spiser mer godteri enn den løken der. :!:

Men fra tull til bull,

=( Kan få bittelitt fanta av meg? Har også pistasjeis! Har verdens nestbeste seng også, men den må jeg nok beholde selv (ang. dyne). =P

bittelitt er bedre enn ingenting. =D

Jepp. Bunnslev eller topp? Lol.

Lenke til kommentar

Fordi NOEN (les: alle) ikke kom på treff. Ja, er en stund siden. Går det flott med deg? ^^

Det går meget fint med meg, ja :wee:

Har fått KJÆRESTEtingsak, så jeg er litt sånn ca. lykkelig. :wee:

Går det flott med deg og? :wee:

Lenke til kommentar

Tror vi glemmer fan-taen din...

Endret av Kexxy er sexxy!
Lenke til kommentar

Det går meget fint med meg, ja :wee:

Har fått KJÆRESTEtingsak, så jeg er litt sånn ca. lykkelig. :wee:

Går det flott med deg og? :wee:

Uuuu, hvem hva hvor? Sånne tingester som kjærester er flotte saker til tider, ja! Går flott her. Litt lamt med penger, men lønning er vel "snart". :)

Tror vi glemmer fantaen din...

Tror nok du tok den feil. Det gjorde vel jeg også når jeg leser den om igjen. Mente om du ville ha begynnelsen eller bunnen (derav "bunnslev"). Mente ikke å virke litt... ja --

Lenke til kommentar
Jada, jeg vet hva bunnslev er.

men, trodde du tømte det oppi et glass.

Derfor vil jeg ikke ha. =)

glass-2w.jpg

Værsågod. :) Velg glass, du. ^^

Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for dagen? Annet enn lekser? Fant meg noe å gjøre (laste opp bilder på DevART), men det holdt ikke lenge (deviantART is currently performing system maintenance. Please try again in 5 minutes.). >.<

Lenke til kommentar
Uuuu, hvem hva hvor? Sånne tingester som kjærester er flotte saker til tider, ja! Går flott her. Litt lamt med penger, men lønning er vel "snart". :)
Han heter -torb her på forumet. :wee:

Trøndersak. Bor langt vekke. ._.

Men. Så utrolig verdt det. :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...