Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Go'Morgen yoghurtene metter veldig lite, i tillegg er det lite musli, så er ikke noe rart. Kjøp deg Skyr, og en stor pose med havregryn, putt oppi en del havregryn i yoghurten før du går ut døra.

 

Jeg synes egentlig ikke Skyr-yoghurtene smaker noe særlig. I tillegg finner jeg konsistensen merkelig. Det kan ha noe med fiberet å gjøre, antar jeg.

 

Vanligvis når jeg bare har 10 minutter på meg, blander jeg et par kokosyoghurter med en skål Crüsli solfrokost, men det ble det ikke tid til i morges.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg synes egentlig ikke Skyr-yoghurtene smaker noe særlig. I tillegg finner jeg konsistensen merkelig. Det kan ha noe med fiberet å gjøre, antar jeg.

 

Vanligvis når jeg bare har 10 minutter på meg, blander jeg et par kokosyoghurter med en skål Crüsli solfrokost, men det ble det ikke tid til i morges.

Naturlig nok fordi yoghurt inneholder mer fett, mens skyr inneholder mer proteiner.

Lenke til kommentar

Har aldri sagt at man oppnår mye heller. Men det er en start. Og om man først klarer å trene pushups, er steget til andre øvelser mye mindre.

Pleier å ta pushups på slutten av treningsøkta mi. Bare for å slite meg helt ut.

Greier jeg ikke flere skikkelige pushups er det ned på kne. Greier jeg ikke mer der, så er det hjem.

Lenke til kommentar

Frokost er et av mange daglige gjøremål vi vanlige mennesker må gjennomføre som er av den nye verdensordenens opphav. Etter flere hundreår med propaganda fra medienes side må vi dessverre ta til takke med å spise frokost. Dette er dermed unødvendig, og til og med skaper det en falsk virkelighet som tar opp menneskets tid, hver morgen. Tiden som går til dette gjøremålet kunne blitt brukt på en mye bedre aktivitet, som røyking. Hver morgen mens vi vanlige borgere tar oss tid til å skjære brødet og smøre utover syltetøyet skyter jødene fremover i samfunnets rangstige. De fleste av oss vet ingenting om dette, og det er derfor jeg råder alle som leser dette til å droppe frokost! Ikke la den den nye verdensordenen ta over ditt fortsatt menneskelige liv!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...