Sentinelle Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Vurderer selvmord. Hva, tenker du ikke på familien din, eller? Hvem skal fikse datautstyret deres hvis du dør? 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Hva, tenker du ikke på familien din, eller? Hvem skal fikse datautstyret deres hvis du dør? Har ikke familie. Tror jeg kan noe om datautstyr, men det gjør jeg ikke. Har du lappen? Nei. Sosial angst kan bekjempes, og fysisk styrke er blant det enkleste å trene opp. Begynn med å trene. Pushups og situps er en fin start. Det kan du gjøre på rommet ditt. Gjør det når du står opp, hver eneste dag. Har ikke tid. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Har ikke tid.Har ikke tid? Stå opp 5 minutter før, så har du tid. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Kom tilbake:-P Beklager. Skulle sykla en tur i mørket. 28km på 1:45. Forresten, når man begynner å hallusinere, er det på tide å komme ut av skogen Har ikke familie. Tror jeg kan noe om datautstyr, men det gjør jeg ikke. Nei. Har ikke tid. Man har alltid tid om morgenen. Er bare det å gidde. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Hjelper ingenting og ta pushups i fem minutter for noe tull. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Har du lappen? http://www.youtube.com/watch?v=wwB2YrWVagg AV : Neida , neida , neida.......ble så lei , av søringjævla , så æ fløtta , nordover , igjen........jadda , jadda , jadda ! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Hjelper ingenting og ta pushups i fem minutter for noe tull.Tar du så mange pushups du klarer hver eneste dag i noen måneder, blir du rimelig god på å ta pushups etterhvert. Klarer du bare 2-3 i starten, så klarer du bare 2-3 i starten. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Fuck me, det må være den korteste byturen noen sinne. Kanskje jeg skal gå tilbake til å jogge når jeg blir frustrert i stedet for å spise Lenke til kommentar
sevs Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Men jaja. Det var vel mest omerksomhetssyke meg som kinda trollet i går. les: tar ikke selvmord. Men livet er i bånn i bøtta atm. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Tar du så mange pushups du klarer hver eneste dag i noen måneder, blir du rimelig god på å ta pushups etterhvert. Klarer du bare 2-3 i starten, så klarer du bare 2-3 i starten. Jaa, men alikevel. 5 minutt er ikke mye, og man oppnår ikke mye av å bare ta pushups, som det i tillegg er veldig lett og ta feil så nakke/rygg blir feilbelastet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Men jaja. Det var vel mest omerksomhetssyke meg som kinda trollet i går. les: tar ikke selvmord. Men livet er i bånn i bøtta atm. Hey, du har en awesome avatar i det minste. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Jaa, men alikevel. 5 minutt er ikke mye, og man oppnår ikke mye av å bare ta pushups, som det i tillegg er veldig lett og ta feil så nakke/rygg blir feilbelastet.Har aldri sagt at man oppnår mye heller. Men det er en start. Og om man først klarer å trene pushups, er steget til andre øvelser mye mindre. 1 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Morna. På tide å få litt kaffe i maskineriet... Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Faen så sulten jeg er. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Ditto. Kommer ikke langt på en yoghurt hevet i seg på vei ut døra. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Ditto. Kommer ikke langt på en yoghurt hevet i seg på vei ut døra. Holder en god stund om du putter oppi havregryn. Spiser nesten bare Skyr-yoghurten, om jeg først skal spise det. Helst med noe annet ved siden av og, blir fort sulten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Jeg spiste en Go'Morgen for et kvarter siden (med den müslien og tørkede frukten) og er allerede nå like sulten som jeg var før. Rakk ikke å mekke lunch, og har ikke penger til å kjøpe noe, så dette skal bli en gøy fredag. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Go'Morgen yoghurtene metter veldig lite, i tillegg er det lite musli, så er ikke noe rart. Kjøp deg Skyr, og en stor pose med havregryn, putt oppi en del havregryn i yoghurten før du går ut døra. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 IIIIII! El-kjøp har sendt GTA V, klarer nesten ikke og vente :33 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 IIIIII! El-kjøp har sendt GTA V, klarer nesten ikke og vente :33 Og konsollen min står hjemme i Oslo... Får den ikke før neste mandag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg