Sexylubb1 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Gidder ikke om jeg ikke får betalt på forskudd ass. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Lei av å sitte på kontoret i overtid... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Får ta deg en tur ned på OsloS og fiske etter nudelpuser. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Får ta deg en tur ned på OsloS og fiske etter nudelpuser.Skulle gjort det om jeg så meldingen for tre timer siden. Tviler hun står der ennå. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Vurderer selvmord. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Det er ikke noe å vurdere engang. Sjansen ved å lykkes som død = 0%. Sjansen ved å lykkes ellers = ikke 0%. 2 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Hva er meningen med livet? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Hva er meningen med livet?å gi livet mening. Hva har du lyst til å gjøre? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Å føre livet videre. 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Det kommer ikke til å skje i mitt tilfelle. Hva elsker dere mest i livet? venner og familie? Er det gøy å leve på trygd? Endret 12. september 2013 av Jon Håvard (sevs) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Det kommer ikke til å skje i mitt tilfelle.Tja, si ikke det. Foreldrene dine fikk jo muligheten til det. Foreldrene deres fikk det. Foreldrene der igjen fikk det. Og igjen. Og igjen. og igjen. og igjen.... Du er resulatet av ca 3 milliarder år med knulling. Og så kommer du hit og sier at "kommer ikke til å skje"? Tull og tøys. Alle kan få seg både et kyss, et ligg, en kjæreste, eller en unge. Selv du. Du slekter tross alt på alle forfedrene dine som fikk seg noe. Ingen av dine forfedre endte opp som enslige jomfruer, tross alt. Hva elsker dere mest i livet? venner og familie?Meg selv. Seriøst. Jeg er kjempeglad i venner og familie, ikke tvil om det. Men jeg er mest glad i meg selv. Hvorfor? Nei, jeg er jo meg. Det finnes ingen andre meg. Akkurat som det finnes ingen andre deg. Lær deg å like deg selv, så vil andre også begynne å like deg (om det er problemet). Er det gøy å leve på trygd?Det halve året jeg levde på NAV-penger var veldig gøy, da jeg ikke gjorde annet enn å spille WoW. Men, kan heller anbefale noe mer spenstig, som en flere-måneder lang ferie i ett eller annet obskurt land. Endret 12. september 2013 av Slimda Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Er det noen her som lever på trygd? Jeg tror uansett ikke det er spesielt smart å leve på trygd om du ikke klarer å finne noen mening med livet. Ser for meg å sitte enda 8 timer hver dag og stirre ut i lufta. DET hadde vært kjipt det. Nei skaff deg en jobb hvor du tilfører samfunnet noe, eller gjør en viktig samfunnsjobb, om du ikke har noe du brenner for. Så har du i det minste det. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Hvordan kan man gjøre det, uten utdanning? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Come on girl, send meg en melding.Det er en torsdag, man går ikke på byen sent på en torsdag, gjør man vel? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Hvordan kan man gjøre det, uten utdanning?Skaffe seg jobb? Hvem so mhelst kan skaffe seg jobb. Jeg har bare VGS, og har en passe awesome jobb. Come on girl, send meg en melding.Det er en torsdag, man går ikke på byen sent på en torsdag, gjør man vel?Joda, mange som gjør det. Spesielt de som enten har fri på fredag, eller ønsker å sove på jobb/skolen fredagen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Hvordan kan man gjøre det, uten utdanning? Ganske sikker på at man kan få en del jobber relatert til barn uten utdanning, f.eks. SFO eller lignende. Jobbe på hjem for utviklingshemmede etc. Drittjobber i kommunen som hjelpemann (teknisk drift, søppeltømming, gartnergreier). Eller så kan du jo skaffe deg en butikkjobb innenfor noe du faktisk er interessert i (tipper på film, data eller spill!) Lenke til kommentar
multisync Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Joda, mange som gjør det. Spesielt de som enten har fri på fredag, eller ønsker å sove på jobb/skolen fredagen. Jeg har fri i morra... så for min del så er det greit nok, men var jo quiz i dag, og det begynte for et par timer siden. Og så får jeg meldig og snaps fra kamerater at de har en liten samling hos en annen kamerats hus siden han har fått seg nye møbler (ellerno, hva som helst kan sikkert brukes som unnskyldning for å drikke på en torsdag) Åjo, jeg håpet på å bli med henne hjem, og tror siste buss dit går sånn kl. 00. Dra til meg er dessverre uaktuelt. Endret 12. september 2013 av multisync Lenke til kommentar
sevs Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Ganske sikker på at man kan få en del jobber relatert til barn uten utdanning, f.eks. SFO eller lignende. Jobbe på hjem for utviklingshemmede etc. Drittjobber i kommunen som hjelpemann (teknisk drift, søppeltømming, gartnergreier). Eller så kan du jo skaffe deg en butikkjobb innenfor noe du faktisk er interessert i (tipper på film, data eller spill!) Ingen av de jobbene er innenfor mit... ja. Sosial angst, og klarer ikke å løfte en bærepose en gang. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Ingen av de jobbene er innenfor mit... ja. Sosial angst, og klarer ikke å løfte en bærepose en gang.Sosial angst kan bekjempes, og fysisk styrke er blant det enkleste å trene opp. Begynn med å trene. Pushups og situps er en fin start. Det kan du gjøre på rommet ditt. Gjør det når du står opp, hver eneste dag. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Ingen av de jobbene er innenfor mit... ja. Sosial angst, og klarer ikke å løfte en bærepose en gang. Har du lappen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg