Slimda Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Snakker med mamma ca 1 gang i måneden. Litt mer med pappa, siden jeg møter han på jobb... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 ser helt greia med å ikke sjekke jobbmail når man har fri. gjør det samma. telfonen har blitt til vekkeklokke, skrive med dama på whats app, ha muligheten til å spille pokemon når som helst og å ringe hjem til modern og fadern en sjelden gang. hvor ofte snakker folk her med foreldra sine i telefon når dere bor for dere sjøl? Hver 5-6 uke sånn ca. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 oi såpass. tror det er 2 måneder snart siden sist jeg snakka med de. burde vel ringe igjen å ta en liten prat. glemmer bare sånt sia jeg har vært så opptatt med jobb og liv. Det er ikke noen fasit på hva som er riktig. Bare gjør det når det føles riktig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Det er som oftest mine som ringer meg... Men jeg har jo sagt i fra om hva jeg synes om langveiskommunikasjon da. Så de vet jo at det ikke er fordi jeg ikke tenker på dem. Faen, nå fant jeg ørten andre ting på det timesalget jeg har lyst på (men selvsagt ikke egentlig trenger - som f.eks. støvler). Fun fact: Bor i Bergen. Har ikke støvler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Eller ALDRI! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 hvor ofte snakker folk her med foreldra sine i telefon når dere bor for dere sjøl? Snakker med Papa Dysfunctional hver dag, jeg. Greit å holde kontakten med gamlinga. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 veit det ikke er no fasit med er så dårlig til å ringe folk. får ta ein snakk i morgo. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 jeg ringer når jeg trenger at klærne mine blir vasket eller penger til pils og pizza Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Fattern nekta å ta i mot mobil via jobben. De blir automatisk satt opp til å ta i mot jobbmail. Og han mener det at når han har fri så har han fri. Da skal han ikke være "tvunget" til å lese jobbmail og bruke sin ubetalte fritid til å besvare jobbmail. Ja, han er sær, men jeg ser prinsippet. Jeg nekta også å ta i mot mobil via jobben. De ville gi meg en iPhone 4, men jeg sa klart i fra at jeg er ekstremt anti-Apple og ikke ville ha rørt telefonen en eneste gang, så de lot meg slippe. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Jeg har 2 nøkler som ikke funker til noe lenger, tips til noe kreativt jeg kan gjøre med de? Endret 12. september 2013 av Mr. Hormonella Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Jeg har 2 nøkler som ikke funker til noe lenger, tips til noe kreativt jeg kan gjøre med de?Fil de skarpe og legg i jakkelomma til bruk om du blir overfalt en mørk høstnatt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Jeg har 2 nøkler som ikke funker til noe lenger, tips til noe kreativt jeg kan gjøre med de? Skriv universial-nøkler på en nametag, samt navnet til et firma og kast på bakken på grønland . 7 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Jada, så...fortsatt liv her. Måtte bare sjekke. La akkurat merke til at jeg har vært medlem i over ti år. Sprøtt. Endret 12. september 2013 av Sidious Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Jada, så...fortsatt liv her. Måtte bare sjekke. La akkurat merke til at jeg har vært medlem i over ti år. Sprøtt. Ja, det er det.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Jada, så...fortsatt liv her. Måtte bare sjekke. La akkurat merke til at jeg har vært medlem i over ti år. Sprøtt. Tommy! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Heia, begge to! Alt vel i Avisa, Sjur? Lenke til kommentar
sevs Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 ser helt greia med å ikke sjekke jobbmail når man har fri. gjør det samma. telfonen har blitt til vekkeklokke, skrive med dama på whats app, ha muligheten til å spille pokemon når som helst og å ringe hjem til modern og fadern en sjelden gang. hvor ofte snakker folk her med foreldra sine i telefon når dere bor for dere sjøl? Du har i alle fall ikke iPhone. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Funnet ut at hvis jeg sovner kvart over 12, kan jeg stå opp lett som en fjær rundt klokka kvart over seks/halv sju om morgenen, helt utvilt. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 hva viss du sover 00:14 eller 00:16? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Kvart over 12 som på dagen før da eller? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg