Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ser helt greia med å ikke sjekke jobbmail når man har fri. gjør det samma.

telfonen har blitt til vekkeklokke, skrive med dama på whats app, ha muligheten til å spille pokemon når som helst :p og å ringe hjem til modern og fadern en sjelden gang.

hvor ofte snakker folk her med foreldra sine i telefon når dere bor for dere sjøl?

Hver 5-6 uke sånn ca.

Lenke til kommentar

oi såpass. tror det er 2 måneder snart siden sist jeg snakka med de. burde vel ringe igjen å ta en liten prat.

glemmer bare sånt sia jeg har vært så opptatt med jobb og liv.

Det er ikke noen fasit på hva som er riktig. Bare gjør det når det føles riktig.
Lenke til kommentar

Det er som oftest mine som ringer meg... Men jeg har jo sagt i fra om hva jeg synes om langveiskommunikasjon da. Så de vet jo at det ikke er fordi jeg ikke tenker på dem.

Faen, nå fant jeg ørten andre ting på det timesalget jeg har lyst på (men selvsagt ikke egentlig trenger - som f.eks. støvler).

Fun fact: Bor i Bergen. Har ikke støvler.

Lenke til kommentar

Fattern nekta å ta i mot mobil via jobben. De blir automatisk satt opp til å ta i mot jobbmail. Og han mener det at når han har fri så har han fri. Da skal han ikke være "tvunget" til å lese jobbmail og bruke sin ubetalte fritid til å besvare jobbmail. Ja, han er sær, men jeg ser prinsippet.

Jeg nekta også å ta i mot mobil via jobben. De ville gi meg en iPhone 4, men jeg sa klart i fra at jeg er ekstremt anti-Apple og ikke ville ha rørt telefonen en eneste gang, så de lot meg slippe. :p

Lenke til kommentar

ser helt greia med å ikke sjekke jobbmail når man har fri. gjør det samma.

telfonen har blitt til vekkeklokke, skrive med dama på whats app, ha muligheten til å spille pokemon når som helst :p og å ringe hjem til modern og fadern en sjelden gang.

hvor ofte snakker folk her med foreldra sine i telefon når dere bor for dere sjøl?

Du har i alle fall ikke iPhone.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...