Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forstår ikke hva du mener.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=782862 er litt fristende egentlig. Men det er jo ikke så mye avslag egentlig i forhold til førprisen heller.

Jeg ville heller betalt litt ekstra for å få en utgave som tåler litt mer, men det er kanskje bare meg.

Edit: Dette er ment som et argument som Active over S3

Får bare Apple via jobb. :<

Nesten like ille som fattern. Han får bare Windows-telefon via jobben. De er nemlig enklere å sette opp med jobb-mail og AD og sånn. Det er hvertfall unnskyldningen til FMC.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Det er unnskyldningen til de på jobben min og. Må ha Apple for å sette opp jobbmail. BS fra ende til annen, spesielt siden de kom noen måneder etter jeg fikk iPhonen min og spurte om jeg ikke heller ville ha en tilsvarende den Android-telefonen jeg spurte etter i utgangspunktet (jeg har en skitten og aktiv jobb, så jeg ville ha en smart-telefon som var laget for det).

• Liker 1
Lenke til kommentar

dere får telefoner igjennom jobben også klager dere?

Jeg kan bare bruke min på jobb da. Må ha min egen privat. Tror jeg, jeg har egentlig ikke spurt om å bruke den privat. Kanskje jeg burde det...

Uansett, det er en iPhone. Jeg liker den egentlig ikke. :p Selv om den er bedre enn jeg fryktet.

Edit: Jeg må vel skatte på å ha mobil via jobb.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Fattern nekta å ta i mot mobil via jobben. De blir automatisk satt opp til å ta i mot jobbmail. Og han mener det at når han har fri så har han fri. Da skal han ikke være "tvunget" til å lese jobbmail og bruke sin ubetalte fritid til å besvare jobbmail. Ja, han er sær, men jeg ser prinsippet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Høres ut som min far, det der. Han nekta å ha mobil i årevis før han ble "tvunget" til det. Fordi han ikke likte å være tilgjengelig når han hadde fri.

Nå er han begynt å dra på årene og alle barna er borte og han er mye ute og reiser så nå er det visst greit allikevel. :p

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

ser helt greia med å ikke sjekke jobbmail når man har fri. gjør det samma.

telfonen har blitt til vekkeklokke, skrive med dama på whats app, ha muligheten til å spille pokemon når som helst :p og å ringe hjem til modern og fadern en sjelden gang.

hvor ofte snakker folk her med foreldra sine i telefon når dere bor for dere sjøl?

Lenke til kommentar

Forstår ikke hva du mener.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=782862 er litt fristende egentlig. Men det er jo ikke så mye avslag egentlig i forhold til førprisen heller.

Jeg gjorde narr av disse en-kroners "tilbudene" de har på telefoner over alt og folk som er dumme nok til å falle for dem. Min mor er en av dem. Hun kjøpe to telefoner og to nettbrett til én krone og klagde senere på regningen. Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

hvor ofte snakker folk her med foreldra sine i telefon når dere bor for dere sjøl?

Så lite som mulig, men det er nok aller mest fordi jeg misliker å prate i telefonen i utgangspunktet. Skyper vel med fattern kanskje annenhver måned eller noe?

Edit: Jeg foretrekker absolutt f2f eller tekstbasert chatting.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...