Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vettafan jeg. Har aldri tatt trikk eller buss her før. Har fobi for sånn kollektivshiet.

Skal dra på Elixia om 15 min. Da får jeg vite prisen så skal jeg vurdere

Kollektivtrafikkfobi? Er ikke det litt kjipt om du skal i militæret, hvor du blir stua 8-10 mann inn i en trang MB eller 5-6 stk inn i en beltevogn? Der er alle svette og illeluktende også.
Lenke til kommentar

Waat. Hva bruker du som transport? Bortsett fra bena.

Sykkelen.

Kollektivtrafikkfobi? Er ikke det litt kjipt om du skal i militæret, hvor du blir stua 8-10 mann inn i en trang MB eller 5-6 stk inn i en beltevogn? Der er alle svette og illeluktende også.

Det gjør ikke noe, fordi da vet jeg at jeg ikke kan gå meg vill. Jeg har en lei tendens til å gå av/på feil sted, always! Eier rett og slett ikke retningssans.

Men bye-bye, drar nu :)

Lenke til kommentar

Begynner å minne litt om reklamering dette, Datasmurf.

------

In other news: Sløste bort litt penger i helga. Bestilte noen øl de ikke hadde på det lokale polet. Var akkurat og henta de der nå.

To stykk Nøgne Ø Dark Horizon 4. edition og to stykk Nøgne Ø Two Captains Double IPA.

Kjenner jeg gleder meg. Men allerede nå gruer jeg meg til de er drukket opp og er tomme. For dette er så gourmet-øl at det blir trist å ikke kunne drikke mer av de.

Lenke til kommentar

Skriver ikke hver gang da, men skjønner hva du mener. Folk som er interessert finner jo frem via sosiale medier eller følger med på avisas sider uansett, så kan jo greit stoppe.

Jeg er for øvrig litt fysen på å kjøpe den gamle husmannsplassen i Telemark til 550k. Har jo faktisk råd til det, men jeg klarer ikke rettferdiggjøre å bruke pengene jeg sparer til kjøp av leilighet på en husmannsplass i Telemark.

Lenke til kommentar

Skriver ikke hver gang da, men skjønner hva du mener. Folk som er interessert finner jo frem via sosiale medier eller følger med på avisas sider uansett, så kan jo greit stoppe.

Jeg er for øvrig litt fysen på å kjøpe den gamle husmannsplassen i Telemark til 550k. Har jo faktisk råd til det, men jeg klarer ikke rettferdiggjøre å bruke pengene jeg sparer til kjøp av leilighet på en husmannsplass i Telemark.

Kjøp, kjøp! Er jo en drømmeplass!

Lenke til kommentar

Søss har slitt med det i årevis. Gjennom to kjærester, og uansett hva hu, kjærestene eller andre sier til ham, slutter'n ikke. Ikke at hu gjør noe annet med det enn å prøve og lempe ham over på venninnene sine eller si at han skal slutte, men det er nå så.

Han er fortsatt ikke like ille som eks-kompisen min som ble helt besatt av henne og gikk rundt og innbilte seg at han var sønnen mamma og pappa alltid ville ha, fortalte folk det og at han alltid var hos oss og spiste middag når jeg ikke var der, og som var sykelig sjalu ift. søss, og likevel fortsette å kjøpe henne alt hun ville, og gjøre alt for henne. Sulten klokka tre natt til onsdag? Du kan banne på at han kjørte til nærmeste Shell og kjøpte henne en frøloff. Noen til å kjøre hjem veska hennes fra skolen? Han gjorde det. Sko til 2000 kr hun hadde lyst på? Han kjøpte og hun brukte én gang.

Mannfolk er rett og slett galskap.

Kjenner til det der, ja. Men betaler stort sett for meg selv på byen, en sjelden gang jeg tar imot noe. Bare slit med mannfolk som tror de kan kjøpe deg med drinks, mat, sko, klær etc. Bare styr om du gir de et snev av forhåpninger. Liker kontrollen jeg har ved å ikke ta imot, og de heller må spille på karisma, sjarm og seksuelle toner. Mye mer moro, og det legger opp til mer flørt.

Lenke til kommentar

Får du internett der da?

Lenke til kommentar

Neppe.

Ikke strøm, vann eller kloakk heller, som er akkurat det jeg ønsker meg fra en hytte.

Et sted hvor jeg kan leve på fluesopp, bark og sprit, mens jeg sitter og skriver på en gammel skrivemaskin eller flyr naken rundt i skauen og knipser bilder.

"Verdiene i eiendommen er knyttet opp til den store tomta med veirett til toppen og nylig lagt strøm til området."

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Søss har slitt med det i årevis. Gjennom to kjærester, og uansett hva hu, kjærestene eller andre sier til ham, slutter'n ikke. Ikke at hu gjør noe annet med det enn å prøve og lempe ham over på venninnene sine eller si at han skal slutte, men det er nå så.

Han er fortsatt ikke like ille som eks-kompisen min som ble helt besatt av henne og gikk rundt og innbilte seg at han var sønnen mamma og pappa alltid ville ha, fortalte folk det og at han alltid var hos oss og spiste middag når jeg ikke var der, og som var sykelig sjalu ift. søss, og likevel fortsette å kjøpe henne alt hun ville, og gjøre alt for henne. Sulten klokka tre natt til onsdag? Du kan banne på at han kjørte til nærmeste Shell og kjøpte henne en frøloff. Noen til å kjøre hjem veska hennes fra skolen? Han gjorde det. Sko til 2000 kr hun hadde lyst på? Han kjøpte og hun brukte én gang.

Mannfolk er rett og slett galskap.

Send han til meg :p
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...