Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Sant det. Er jo ikke noe problem sånn sett.

Prøver jo å ta steget til et seriøst forhold, men trenger tid. Mye tid. Men uansett hvordan personen er, samme oppfatning eller ei. Så har det alltid endt på samme måte. Har overfladisk sex, men de skal fortsatt begynne å legge seg borti om jeg møter andre menn ol.

Han høres ut som et menneske.

Indeed. Men det forandrer ikke situasjonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eller at du er så jævla sexy og smart og intelligent og omtenksom og snill og grei og sliketingsomgjøratgutterforelskersegien.

Faen, våkna av at jeg var så jævlig sulten. Når åpner butikkene? Ikke det at jeg orker å gå ut og kjøpe noe nå. Havregrøt <3

Lenke til kommentar

Uæh. En kompis driver å sender meg nattasnaps, halvnaken i senga. Usj!

Skal ikke åpne flere fra han fremover ihvertfall.

Søss har slitt med det i årevis. Gjennom to kjærester, og uansett hva hu, kjærestene eller andre sier til ham, slutter'n ikke. Ikke at hu gjør noe annet med det enn å prøve og lempe ham over på venninnene sine eller si at han skal slutte, men det er nå så.

Han er fortsatt ikke like ille som eks-kompisen min som ble helt besatt av henne og gikk rundt og innbilte seg at han var sønnen mamma og pappa alltid ville ha, fortalte folk det og at han alltid var hos oss og spiste middag når jeg ikke var der, og som var sykelig sjalu ift. søss, og likevel fortsette å kjøpe henne alt hun ville, og gjøre alt for henne. Sulten klokka tre natt til onsdag? Du kan banne på at han kjørte til nærmeste Shell og kjøpte henne en frøloff. Noen til å kjøre hjem veska hennes fra skolen? Han gjorde det. Sko til 2000 kr hun hadde lyst på? Han kjøpte og hun brukte én gang.

Mannfolk er rett og slett galskap.

Lenke til kommentar

Er det sånn sykkelopplegg?

Nope.

Si du har 10 personer og 5 stasjoner. To og to går sammen, og setter seg ved en stasjon. Så utfører du øvelsen til stasjonen i 30-90 sekunder (satt av instruktør), før du får en liten pause mens du skifter stasjon. Etter en runde får man en lengre pause, og så er det mulig man går på en runde eller to til.

Vi er ca 16-17 stk på jobb, og får derfor 8-9-stasjoner.

Lenke til kommentar

Hvorfor kaller vi det 9/11? Det skjedde jo 11/9?

Fordi Amerikanerene skriver Måned/Dag/År, mens vi skriver Dag/Måned/År. Derav, 9/11 egentlig er 11/9. Amerikanere er dumme dyr, så du kommer ikke så langt med å prøve å forstå dem.

Sirkeltrening er bra! Skal på omvisning på Elixia Colosseum i dag da :)

Jeg mistenker at du er veldig godt trent... :p
Lenke til kommentar

Jeg mistenker at du er veldig godt trent... :p

Ikke spesielt, tror ikke jeg får løpt noe særlig på noen dager, klarte å vrikke beinet minst 5 ganger under HVU på mandag da jeg løp med sekk >< det er helt jævlig, spesielt i oppoverbakker.

Latterlig dyrt.

Idk, de sa de skulle fikse bra tilbud til meg siden jeg har vært i kontakt med dem før jeg flyttet. Men kommer ikke til å begynne å trene der før jeg må(vinterstid).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...