Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei takk. Har heller tørketid, enn å høvle noen som er psykisk ustabil.

De færreste psykopater en psykisk ustabile. De fleste er høyt fungerende personer, med over gjennomsnittlig høy intelligens, sjarm, karisma, og en ekstrem kynisme. Mange av dem er høyt oppe i systemet, nettopp på grunn av mangelen på medfølelse, og de har evnen til å gjøre det som er nødvendig for å oppnå hva de ønsker.

Endret av Kammizez
Lenke til kommentar

De færreste psykopater en psykisk ustabile. De fleste er høyt fungerende personer, med over gjennomsnittlig høy intelligens, sjarm, karisma, og en ekstrem kynisme. Mange av dem er høyt oppe i systemet, nettopp på grunn av mangelen på medfølelse, og de har evnen til å gjøre det som er nødvendig for å oppnå hva de ønsker.

Vel, om penger hadde vært det som hadde gjort meg interessert for det første, så hadde jeg ikke dumpet fyren. Ettersom de som jobber offshore, tjener relativt godt.

Lenke til kommentar

Nei, jeg finner han ikke tiltrekkende.

Så blir jeg heller ikke kvitt offshore-duden. Var rett frem når dumpa han. Irriterende. Gidder ikke og ha sex med noen, som ikke klarer å skille mellom sex og følelser. Meh.

Han høres ut som et menneske.

Jammen det er time med instruktør. kan'ke endre dessverre. Ta heller biff i 18-tiden!

Er det zumba så er du tilgitt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...