Datasmurf Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Latskap I'm lazy and I'm lovin' it. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Ah, god morgen, mennesker. Kjæresten reiste i går, og jeg orket nettopp å dra meg ut av sengen. Skal på butikken en tur og plukke opp en pakke som kom på onsdag på postkontoret, og så gå en lang tur med hunden, for nå ser det ut som at snøen endelig smelter helt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Jeg vil også ha snesmelting. Her er det dessverre for kaldt til at noe sne skal smelte. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Jeg fikk påskeegg fra nabojenten! SE SÅ KULT DET ER! : D Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Påskeegg skjelett hoder. Ha ha. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Du må lakke neglene på nytt eplefe! ' Kult egg ja! Endret 22. mars 2008 av Rasch Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Det ser ut som noen har påvirket henne. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Det ser ut som noen har påvirket henne.Hm.., hvem kan det være? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Skal fjerne neglelakken snart, og så skal jeg legge på nytt. Har annenhver negl rosa og svart, og skal ha alle svart med glitter i løpet av helgen, tenker jeg meg. Edit: Skal nevnes at hun kler seg helt normalt etc, men hun så påskeegget og tenkte på meg med en gang, og dermed så måtte hun kjøpe det. Alle andre i familien har fått "normale" egg av henne. Endret 22. mars 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Ja, er viktig å planlegge når det skal se tilfeldig ut! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Yay! Søss fant ut at hu ikke orka gå siden det -9 ute og hu har tung bag jeg ikke gidder bære for henne, så da spanderer hu taxi på oss nedover. Da blir det bare å handle og passe på å ikke handle for mye siden jeg må gå med det opp igjen *grøsse* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Tilfeldig ffs? o0 Jeg brukte tre dager på å bestemme mønsteret jeg skulle ha på fingrene mine forrige gang (hvilke negler som skulle være svart og hvilke som skulle være rosa). Jeg gjør ikke tilfeldigheter i stilen min. Aldri. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Kanskje for deg. Ikke for de aller fleste jeg henger med. Eneste gangene jeg ser tilfeldig ut er de gangene jeg står opp, dropper dusj fordi jeg har forsovet meg og slenger på meg det første jeg grabber tak i i skapet. (: Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) JEG ER HJEMMEEEEEE! jævla mennesker! mennesker over alt! UNGER jeg HATER unger! Hyler hele tiden, griner for den minste ting, "hvorfor det, hvorfor det, hvorfor det?" som raser ut hele tiden. /sovetid Edit: det er også deilig å slå nesen i nattbordet slik at blodet flyter. Endret 22. mars 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Edit: det er også deilig å slå nesen i nattbordet slik at blodet flyter. Det gjør jeg hele tia. Jeg så The Thing igår på TV . Fine filmen. Huff, bare et par måneder til Age of Conan kommer. Fuck you WoW, fuck you. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Fysj, jeg trenger kos. Kjedelig helg. Må gjøre skolearbeid, kjøpe feit bok, gjøre litt mer skolearbeid, lese den feite boken, så vurdere søvn før skolen. Samt ingen dame. -_- <?php $carl = getenv("REMOTE_ADDR"); echo "Your location is " . $_PROBABLY_HELL; ?> Endret 22. mars 2008 av Riot™ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 *gjeeeespe* Muligens trøtt, ja. Lenke til kommentar
.sere Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Noen som vet når butikkene stenger i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg