L4r5 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Okay, folkens. Fun's over. Ti minutter som Cakenommy-kafeen får holde. 2 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Overrasket over at Cakenommy er født i 91, så jo utrolig mye yngre ut i RPPT. Får stadig vekk høre at jeg ser så liten og uskyldig ut. Må fortsatt vise legg for å få kjøpt øl og røyk. Meh! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Nei, jeg mente "Ser du, jeg har ikke noen tidssans". Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Okay, folkens. Fun's over. Ti minutter som Cakenommy-kafeen får holde. Takk for glory-tiden, Lars! Høhø. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Føler jeg går glipp av noe når jeg ikke har sett Cake. Gjør jeg? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Er da bare å svippe innom RPP. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Takk for glory-tiden, Lars! Høhø. I aim to please. Føler jeg går glipp av noe når jeg ikke har sett Cake. Gjør jeg? Sier du det bare fordi du fikk høre hu så veldig ung ut? Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 I det sekundet du nevnte at du måtte vise legg ble Slimda interessert^^ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Hahaha. Maks fethet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Føler jeg går glipp av noe når jeg ikke har sett Cake. Gjør jeg? Hun har vel bilde i bildetråden? Og jeg har alltid tenkt at hun er sånn 18. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Fy faen jeg er dum, chippa akkurat en tann. Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Kjapt spørsmål til/ om smufen - husker han navna på alle her inne, eller har han en stalkermappe på alle? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Han hadde stalkermappe på alle jentene tidligere, men har sluttet med det i nyere tid. 2 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) How? Bet på en gaffel... er det mulig. Det er ikke mye, men emaljen er gått ihvertfall. Forhåpentligvis kan jeg leve med det uten å gå til tannlegen Endret 9. september 2013 av multisync Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) coyotemannen, tidligere kakemot. vi hadde kjent hverandre i seks års tid, før vi ble sammen. var venner en stund etterpå, helt til han kuttet kontakten. noe jeg forstår, er jo rimelig åpenbart. i tillegg til at han fortalte meg at han tok det tungt. vi er ikke på talefot for tiden, men det betyr ikke at jeg forteller grunnen til bruddet. ettersom det er veldig personlig for han. Bare sånn at du vet så har jeg ikke ment å kutte kontakten på noe vis, men har bare ikke gjort noe for å opprettholde kontakten, men det er jo vanlig etter et brudd da Oog setter pris på at du ikke forteller grunnen, men grunnen til at det ble slutt, for de nysgjerrige: FIKK ITJ OPP KØLLA FOR Æ VA SÅ JÆVLA NÆRVØS Endret 9. september 2013 av coyotemannen 8 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Fra retningslinjene: - Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk. SMS-/leet-språk og dialekt er forbudt, det samme gjelder slang. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg fikk rett, han var impotent. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Damn, har ikke vært så mye drama her på lenge. Dette kan jeg like. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg