Muffinss Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Så bilde av hun i RPPT tråden her om dagen, syntes hun var søt da, men nå virker hun bare skummel. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Skummel? Du vet jo ikke engang grunnen til at jeg gjorde det slutt. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Bare tuller med deg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Siden vi alle snakker om deg uansett, Cakenommy: Hva var grunnen!? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Overrasket over at Cakenommy er født i 91, så jo utrolig mye yngre ut i RPPT. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Trenger vi egentlig å vite det? Er ikke det en privatsak? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Nei, ikke nå mer. Dette er "Den nye Cakenommy-kafeen". Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Trenger vi egentlig å vite det? Er ikke det en privatsak?Har du ikke fått med deg at folk elsker privatdetaljer som dette? Hvorfor ellers fungerer Big Brother og lignende som TV-programmer? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Har du ikke fått med deg at folk elsker privatdetaljer som dette? Hvorfor ellers fungerer Big Brother og lignende som TV-programmer? Fordi folk håper på å få se folk som puler på TV, vel. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Fordi folk håper på å få se folk som puler på TV, vel.Og her håper folk å få vite mer om sexlivet til Cake. Hva er forskjellen? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Vi kommer neppe til å få se Cakenommy pule noen av de andre deltakerne i tråden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Nei, ikke nå mer. Dette er "Den nye Cakenommy-kafeen". Hmm... Skulle du sett. Du har rett, jo! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Hahaha, fy faen L4r5. (saved4future) Endret 9. september 2013 av Slimda 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Hahaha. Dæven døtte. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Hva var det han het da, cakenomy? Navnet satt i hodet mitt for ikke lenge siden. Og jeg kan sverge på at det er mindre enn et år siden jeg så dere to førte på forumet. Men er vel noe interngreier dere har på gang. coyotemannen, tidligere kakemot. vi hadde kjent hverandre i seks års tid, før vi ble sammen. var venner en stund etterpå, helt til han kuttet kontakten. noe jeg forstår, er jo rimelig åpenbart. i tillegg til at han fortalte meg at han tok det tungt. vi er ikke på talefot for tiden, men det betyr ikke at jeg forteller grunnen til bruddet. ettersom det er veldig personlig for han. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg visste det. Kakemot er impotent. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Haha, fantastisk Larsi. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Hmm... Skulle du sett. Du har rett, jo! Jeg regner dette som beviset på at jeg er akseptert som en av dere. Rørende øyeblikk for meg. vi er ikke på talefot for tiden, men det betyr ikke at jeg forteller grunnen til bruddet. ettersom det er veldig personlig for han. Om det var uklart, så var jeg ikke seriøs. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Cakenomy: Ahh, okay. Kanskje tiden bare har gått litt fortere enn det kjennes som (Ser du, Slimda?). Virker som det et mindre enn et år siden dere var all over hverandre her, men er vel ikke det da. Lol, L4r5. Endret 9. september 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (Ser du, Slimda?)Tror du blander meg og Hedvig. Jeg sa jo selv at jeg sliter med å vite hvor mye tid som har gått vanligvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg