Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva var det han het da, cakenomy? Navnet satt i hodet mitt for ikke lenge siden. Og jeg kan sverge på at det er mindre enn et år siden jeg så dere to førte på forumet. :p Men er vel noe interngreier dere har på gang.

coyotemannen, tidligere kakemot. vi hadde kjent hverandre i seks års tid, før vi ble sammen. var venner en stund etterpå, helt til han kuttet kontakten. noe jeg forstår, er jo rimelig åpenbart. i tillegg til at han fortalte meg at han tok det tungt.

vi er ikke på talefot for tiden, men det betyr ikke at jeg forteller grunnen til bruddet. ettersom det er veldig personlig for han.

Lenke til kommentar

Hmm... Skulle du sett. Du har rett, jo!

Jeg regner dette som beviset på at jeg er akseptert som en av dere. Rørende øyeblikk for meg.

vi er ikke på talefot for tiden, men det betyr ikke at jeg forteller grunnen til bruddet. ettersom det er veldig personlig for han.

Om det var uklart, så var jeg ikke seriøs. :)

Lenke til kommentar

Cakenomy: Ahh, okay. Kanskje tiden bare har gått litt fortere enn det kjennes som (Ser du, Slimda?). Virker som det et mindre enn et år siden dere var all over hverandre her, men er vel ikke det da.

Lol, L4r5.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...