Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er det et "red flag" å føle seg spesiell? Ønsker ikke de fleste at partneren føler en er spesiell for dem?

Ikke når det å føle seg spesiell, går ut på at man skal ha de kjæreste-bekreftelsene så fort. Å begynne å sende nattameldinger, framfor sexting ol etter en uke. Blir for mye for meg. Fikk lyst til å bare baile etter han begynte å sende hjerte, men var bare rundt den siste tiden pga sex

Lenke til kommentar

Velkommen til min verden. Får noia og blir skremt, straks jeg får tilsendt et hjerte av motsatt kjønn. Lurer på hva faen som skjer når det begynner med nattameldinger og sånn shit, før sexting. Og det med at den andre må ha behovet for å prate om andre ting enn sex, når man er fra hverandre. Eller at den andre ikke takler at jeg ikke tar kontakt på alt fra noen dager, uke ol.

Lenke til kommentar

Ikke når det å føle seg spesiell, går ut på at man skal ha de kjæreste-bekreftelsene så fort. Å begynne å sende nattameldinger, framfor sexting ol etter en uke. Blir for mye for meg. Fikk lyst til å bare baile etter han begynte å sende hjerte, men var bare rundt den siste tiden pga sex

Så du hadde en FF, og han trodde dere var kjærester? :p

Lenke til kommentar

Så du hadde en FF, og han trodde dere var kjærester? :p

Aner ikke hva han trodde, og hadde ingen intensjoner om å spørre. Men når han begynner å opplyse meg om at han ikke holder på med flere jenter, når alt jeg sa var at jeg ikke er typen til å prate imellom hvert møte, og tilbringe flere dager sammen. Så kommer det ut slik. I tillegg til den rare oppførselen.

Kake har tydeligvis havnet hos feil kjønn. Er jo gutter som skal oppføre seg slik, mens jenter er de som klenger. :tease:

Neh, trives godt med å være jente. :wee:

Lenke til kommentar

Velkommen til min verden. Får noia og blir skremt, straks jeg får tilsendt et hjerte av motsatt kjønn. Lurer på hva faen som skjer når det begynner med nattameldinger og sånn shit, før sexting. Og det med at den andre må ha behovet for å prate om andre ting enn sex, når man er fra hverandre. Eller at den andre ikke takler at jeg ikke tar kontakt på alt fra noen dager, uke ol.

<3

• Liker 4
Lenke til kommentar

Hva var det han het da, cakenomy? Navnet satt i hodet mitt for ikke lenge siden. Og jeg kan sverge på at det er mindre enn et år siden jeg så dere to førte på forumet. :p Men er vel noe interngreier dere har på gang.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...