Slimda Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Nå har vi bare innleggene til Kake å gå etter, så ikke vits å prøve å forstå situasjonen. Men fortsatt litt overraskende hvor raskt det gikk. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Nå har vi bare innleggene til Kake å gå etter, så ikke vits å prøve å forstå situasjonen. Men fortsatt litt overraskende hvor raskt det gikk. Jeg prøver bare å forstå hvordan andre enkeltmennesker tenker. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Hvordan er det et "red flag" å føle seg spesiell? Ønsker ikke de fleste at partneren føler en er spesiell for dem? Ikke når det å føle seg spesiell, går ut på at man skal ha de kjæreste-bekreftelsene så fort. Å begynne å sende nattameldinger, framfor sexting ol etter en uke. Blir for mye for meg. Fikk lyst til å bare baile etter han begynte å sende hjerte, men var bare rundt den siste tiden pga sex Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Kanskje det var du som bare var ute etter sex og ikke noe forhold? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Velkommen til min verden. Får noia og blir skremt, straks jeg får tilsendt et hjerte av motsatt kjønn. Lurer på hva faen som skjer når det begynner med nattameldinger og sånn shit, før sexting. Og det med at den andre må ha behovet for å prate om andre ting enn sex, når man er fra hverandre. Eller at den andre ikke takler at jeg ikke tar kontakt på alt fra noen dager, uke ol. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Ikke når det å føle seg spesiell, går ut på at man skal ha de kjæreste-bekreftelsene så fort. Å begynne å sende nattameldinger, framfor sexting ol etter en uke. Blir for mye for meg. Fikk lyst til å bare baile etter han begynte å sende hjerte, men var bare rundt den siste tiden pga sex Så du hadde en FF, og han trodde dere var kjærester? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Kake har tydeligvis havnet hos feil kjønn. Er jo gutter som skal oppføre seg slik, mens jenter er de som klenger. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Så du hadde en FF, og han trodde dere var kjærester? Aner ikke hva han trodde, og hadde ingen intensjoner om å spørre. Men når han begynner å opplyse meg om at han ikke holder på med flere jenter, når alt jeg sa var at jeg ikke er typen til å prate imellom hvert møte, og tilbringe flere dager sammen. Så kommer det ut slik. I tillegg til den rare oppførselen. Kake har tydeligvis havnet hos feil kjønn. Er jo gutter som skal oppføre seg slik, mens jenter er de som klenger. Neh, trives godt med å være jente. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Kake har tydeligvis havnet hos feil kjønn. Er jo gutter som skal oppføre seg slik, mens jenter er de som klenger. Å ha en typisk gutts tilnærming til livet i en kvinnes kropp åpner jo definitivt for mye moro, skulle jeg tro. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Velkommen til min verden. Får noia og blir skremt, straks jeg får tilsendt et hjerte av motsatt kjønn. Lurer på hva faen som skjer når det begynner med nattameldinger og sånn shit, før sexting. Og det med at den andre må ha behovet for å prate om andre ting enn sex, når man er fra hverandre. Eller at den andre ikke takler at jeg ikke tar kontakt på alt fra noen dager, uke ol. <3 4 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Å ha en typisk gutts tilnærming til livet i en kvinnes kropp åpner jo definitivt for mye moro, skulle jeg tro.Du fantaserer om å være i en kvinnes kropp du. På flere måter. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Du fantaserer om å være i en kvinnes kropp du. På flere måter. Veldig lite, egentlig. Det er litt forstyrrende. Er det enda et tegn på at jeg er deprimert? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Veldig lite, egentlig. Det er litt forstyrrende. Er det enda et tegn på at jeg er deprimert? Ja. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Veldig lite, egentlig. Det er litt forstyrrende. Er det enda et tegn på at jeg er deprimert?Kanskje. Alene er det ikke, men sammen med en haug andre tegn, kan det tyde på depresjon. Men det er det ingen her som kan svare på. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg trodde cakenommy var sammen med han rare fyren her på forumet? Tror det var han som ville bo i en båt elns. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Nei, jeg dumpa han for ett år tid siden. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Måkke knuse hjerter på den måten da Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Hva var det han het da, cakenomy? Navnet satt i hodet mitt for ikke lenge siden. Og jeg kan sverge på at det er mindre enn et år siden jeg så dere to førte på forumet. Men er vel noe interngreier dere har på gang. Endret 9. september 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Nei, jeg dumpa han for ett år tid siden. Kan du avsløre noen pinlige detaljer om ham? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg