Lycantrophe Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Infisere? Mener du den spirituelle typen av infisering, eller at Spotify faktisk infiserer maskinen og ødelegger ting? Infisere impliserer ikke ødelegge. Spotify er forøvrig et botnet. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg vil heller tro at du er døden for kunst og kultur enn hva Piratpartiet er. Nå som singler aldri er å få tak i lenger, er piratkopiering av musikk den eneste måten jeg får hørt musikk jeg er interessert i før jeg kjøper den. Og nei, jeg gidder ikke utsette ørene mine for den dårlige lydkvaliteten til YouTube, har ingen planer om å infisere maskina mi med Spotify, og musikken jeg er interessert i finnes ofte ikke verken på Spotify, Wimp eller YouTube uansett, så da er vi like langt. Så jeg laster ned, liker det jeg hører, kjøper albumet. Platebransjen tjener på meg. Samme med filmer og TV-serier. Jeg laster ned, liker det jeg ser, og kjøper. Hva kunst angår så visste jeg ikke at det var et stort marked for piratkopierte kunstverk. Jeg tror nok at kunst hovedsakelig omsettes på auksjoner og i undergrunnen, men kanskje, når 3D-printere blir allemannseie, og jeg kan printe ut skulpturer i stedet for å dra til Louvre for å se dem igjen, så kanskje (men sannsynligvis ikke) kunstnere (jeg har da selvfølgelig ikke tatt med skapere av musikk og kunstfilm her, da disse går inn i forrige avsnitt) da kan begynne å føle seg sånn halvveis truet. Hvilken rett har du til å skulle høre på noe noen andre har laget uten å kjøpe det? Hvorfor skal ikke musikerene/kunstnerene få lov til å velge selv hvordan de vil formidle det de lager? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Fuck me, jeg vil bare gå og legge meg... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Dessuten knelte Spotify da jeg prødve å importere mine lokale musikkfiler for noen år siden, og siden har det heller ikke fungert på maskina mi, så det er enda en grunn til at jeg ikke bruker det. Jeg får ikke starta det rett og slett, så jeg avinstallerte hele dritten. /mu/ har revolusjonert mitt forhold til musikk din PLEB4chan-kiddie. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Fuck me, venter bare på at kaffen skal bli kald så jeg kan lage iskaffe og se på dexter. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Ser på breaking bad her, og grubler over hvorfor livet mitt suger så mye. Tror jeg må ta meg sammen snart og gjøre noe radikalt. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 En ting Piratpartiet er i mot, er avgifter på lagringsmedium. I sverige betaler de avgift på alt som kan lagres noe på. Vedder på at flere kommer til å piratkopiere, "siden de betaler avgift for det". Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 - Jeg blir sittende til de gir seg, eller til jeg dør, sier Erik Hovdahl. Selv om han dro tilbake til Norsk pasientskadeerstatning i Wergelandsveien for å fortsette sultestreiken, lot han seg overtale til å avslutte fordi legen fryktet for liv og helse. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Ser på breaking bad her, og grubler over hvorfor livet mitt suger så mye. Tror jeg må ta meg sammen snart og gjøre noe radikalt. Begynne å selge meth, tenker du på? 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Begynne å selge meth, tenker du på? Tja, kanskje ikke meth. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Isåfall har jeg en forretningsplan du bør ta en titt på. Jeg tror vi kan tjene store penger. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Involverer det uthoring eller eksperimentell medisinering så er jeg med. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Store penger: 20-kroninger. Den veier i alle fall mest. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Så stille det egentlig var her :/ Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Dumpet nettopp offshore-duden. Føles herlig! Red flags, slik som store behov for oppmerksomhet, og det å føle seg spesiell er ikke gunstig. Endret 9. september 2013 av Cakenommy Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Var ikke du i himmelen for et par døgn siden? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Delvis, ja. Men når jeg vet at jeg kan få bedre, så settler jeg faen meg ikke med en fyr med red flags som det der. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Hvordan er det et "red flag" å føle seg spesiell? Ønsker ikke de fleste at partneren føler en er spesiell for dem? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Good for you, husk du kan alltids hore på forumet for oppmerksomhet. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Det er jo perfekt, eneste grunnen for å ha forumet. Personlig sitter jeg og lurer på hva som er feil med jenter, regnet med en meldig, telefon, eller hva som helst fra ei jente i dag. Hun kan umulig være så opptatt at det ikke går an å skrive noen få ord. Altså, det har gått så lenge at for alt jeg vet har hun kanskje ombestemt seg og ikke vil finne på noe med meg, greit nok, men ha mot nok til å ihvertfall si det. /attentionwhoring done for today Endret 9. september 2013 av multisync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg